خبرگزاری کار ایران

مهروز ساعی را به عنوان کارشناس خبره معرفی کردیم

ساعی: تا امروز وزارت ورزش بودجه تکواندو را مشخص نکرده است!/ با عملکردمان به منتقدان تودهانی زدیم/ منافع عده‌ای در فدراسیون قطع شده و برای‌مان حاشیه سازی می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۵۴۶۶

رییس فدراسیون تکواندو می‌گوید به دلیل عدم امضای تفاهم‌نامه مالی وزارت ورزش و فدراسیون تکواندو، حتی وی از میزان بودجه فدراسیون اطلاعی ندارد، در حالی که بسیار از اعزام‌ها و مسابقات پیش روی تکواندو کاران است.

هادی ساعی در گفتگو با ایلنا، پیرامون قهرمانی ایران در رقابت‌های بین المللی آزاد لبنان اظهار داشت: خدا را شکر بچه‌ها نتیجه بسیار خوبی گرفتند و با 20 مدال قهرمان این رقابت‌ها شدند. در مسابقات لبنان از لحاظ روحی و کسب امتیاز  برای تیم ما بسیار خوب بود. این تورنمنت 20 امتیاز داشت و بعضی از بچه‌ها با حضور در این رقابت‌ها امتیازشان به حد نصاب رساندند. خداراشکر در بخش آقایان و بانوان نتایج خیلی خوبی کسب کردیم و هم اینکه مسابقات تدارکاتی خیلی خوبی برای ما بود. در بعضی پست‌ها که برای انتخاب ملی‌پوشان تردید وجود داشت، که به نتیجه دلخواه رسیدیم. البته در بعضی وزن‌ها انتخابی برگزار خواهد شد. زمان دیدارهای انتخابی توسط آقای مقانلو اعلام خواهد شد. 

وی در پاسخ به این سوال که چرا در خصوص مربیان تیم ملی تکواندو صحبت و حاشیه زیاد است، افزود: همه مربیان ما سرکار خود مستقر هستند و مشکلی از این بابت نیست. این حاشیه‌ها توسط دوستانی ایجاد می‌شود که در گذشته منافع زیادی در فدراسیون تکواندو داشتند. از طریق فضای مجازی و صفحاتی که دارند، قصد دارند برای فدراسیون حواشی درست کنند. این موضوعات برای ما عادی شده است. خداراشکر با عملکرد خودمان تو دهانی خوبی به منتقدان زدیم.

رییس فدراسیون تکواندو درباره معرفی نایب رییسان و کارشناس خبره به مجمع فدراسیون، عنوان کرد: خانم مهروز ساعی را به عنوان کارشناس خبره معرفی کردیم و بقیه اعضا را تا چند وقت دیگر به عنوان سرپرست انتخاب می‌کنیم و بعد به مجمع معرفی می‌شوند.

ساعی در پاسخ به اینکه آیا مشکلات مالی این فدراسیون حل شد، گفت: متاسفانه وزارت ورزش عکس العملی به صحبت‌های قبلی ما که در نشست خبری داشتیم، نداشت. با اینکه در اواسط مهر ماه به سر می‌بریم هنوز تفاهم‌نامه وزارت ورزش و فدراسیون تکواندو امضا نشده است. بنده به عنوان رییس فدراسیون از میزان بودجه آن اطلاعی ندارم. با وجود اینکه حجم اعزام‌ها خیلی زیاد است.

وی پیرامون اینکه محدودیت‌های مشکل‌ساز اعزام برای تیم‌ ملی پارا تکواندو، هنوز ادامه دارد، تصریح کرد:  طبق برنامه قرار بود تیم ملی پاراتکواندو به مسابقات گرندپری پاریس اعزام شود و در مسابقات منچستر شرکت نکند. متاسفانه ویزای اعضای تیم برای این مسابقات صادر نشد و اعزام آنها صورت نگرفت. با وجود تلاش‌هایی که داشتیم مشکل روادید آنها حل نشد. مسابقات منچستر هم به دلیل محدودیت بودجه از ابتدا برنامه‌ای برای اعزام نبود. انشاالله در مسابقات بعدی اعزام صورت بگیرد و مسائل از قبل پیش‌بینی می‌شود.

رییس فدراسیون تکواندو در پایان پیرامون کمک و رسیدگی مجلس به مشکل مالی فدراسیون تکواندو گفت:  مبلغ 20 میلیارد علاوه بر بودجه جاری برای ما از سوی مجلس پیش‌بینی شده که 4 میلیارد آن تاکنون تحویل ما شده است. این کمک بسیار خوب بود و در اعزام‌ها به ما داده شد. اما دوستان ما در وزارت ورزش از خود نمی‌پرسند این حجم از مسابقات و اعزام‌ها را چگونه باید پاسخگو باشیم؟ 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز