خبرگزاری کار ایران

هفته هشتم سری آ ایتالیا

ناپولی 3 - تورینو یک؛ ادامه صدرنشینی شاگردان اسپالتی

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۲۹۳۴

تیم فوتبال ناپولی با برتری در هفته هشتم ایتالیا به روند صدرنشینی خود در سری‌آ ادامه داد.

به گزارش ایلنا، اولین بازی از هفته هشتم سری‌آ ایتالیا در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ در شرایطی برگزار شد که تیم صدرنشین ناپولی به مصاف تورینو رفت. در این بازی که از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه امروز(شنبه) برگزار شد میزبان با ارائه یک بازی برتر به پیروزی رسید تا ۳ امتیاز این هفته را از آن خود کند.

ناپولی که در ۱۴ دیدار اخیر خود برابر تورینو شکست نخورده بود در این بازی نیز عملکرد قابل قبولی داشت و موفق شد توسط آندره آنگویسا در دقیقه ۶ به نخستین گل خود برسد. ۶ دقیقه بعد آندره آنگویسا دبل کرد و دومین گل میزبان را به ثمر رساند. در دقیقه ۳۷ یکبار دیگر میزبان پیش افتاد و این بار خویچا کواراتسخلیا نام خود را در بین گلزنان این دیدار ثبت کرد.

تلاش‌های شاگردان ایوان یوریچ در دقیقه ۴۴ جواب داد و آنها توسط آنتونیو سانابریا یکی از گل‌های خورده را جبران کردند.

شاگردان اسپالتی‌ که در هر ۶ دیدار قبلی خود برابر تورینو به پیروزی رسیده بودند و در ۱۱ بازی اخیر خود در لیگ شکستی را متحمل نشده‌اند در این بازی نیز، تیم برتر میدان بودند و موفق شدند روند موفقیت و صعودی خود را ادامه دهند.  

با این نتیجه ناپولی با ۲۰ امتیاز صدرنشینی خود را در سری‌آ ایتالیا تثبیت کرد. در سایر دیدارهای این هفته و در بازی‌های امروز از ساعت ۱۹:۳۰ اینتر به مصاف آ.اس‌رم می‌رود و از ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه نیز امپولی در خانه پذیرای آث میلان ایتالیا خواهد بود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز