خبرگزاری کار ایران

ماجرای حبس سوارکاران در مجموعه نوروز آباد/ پاسخ فدراسیون سوارکاری

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۱۴۲۰

حاضران مسابقات کورس تابستانه سوارکاری در مجموعه نوروزآباد با مشکل ورود و خروج روبرو شدند و حتی آمبولانس اجازه ورود پیدا نکرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا،  صبح امروز  ویدیویی در فضای مجازی منتشر شد که ورزشکاران رشته سوارکاری در مجموعه نوروز آباد حبس شدند و با وجود نیاز به آمبولانس امکان ورود خودروی امدادی به مجموعه وجود ندارد. گفتنی است که مسابقات کورس تابستانی اسب سواری به مدت 8 هفته در این مجموعه در حال برگزاری است. ورزشکاران رشته سوارکاری که شامل ۲۳۷ سوار کار، مربی و ... هستند در داخل مجموعه نوروز آباد حبس شده اند. طبیعتاً آنها برای ورود و خروج خودروها و احتمالاً خودروی حامل اسب‌ها باید از مسیر ورودی تردد کنند.

با این حال به دلیل بدهی مجموعه فوق به شهرداری مسیر ورودی توسط شهرداری مسدود شده است.  مسابقات کورس اسب دوانی ۱۰۰۰ متر با حضور ورزشکاران از سراسر کشور در حال برگزاری است.

در همین رابطه محمدرضا نصرالله زاده  سخنگو و مسئول روابط عمومی فدراسیون سوارکاری در گفتگو با ایلنا اظهار داشت: مدیریت مجموعه نوروزآباد به عهده شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی است. در حال حاضر کورس سوارکاری تابستانه به مدت 8 هفته در حال برگزاری است. در این مسابقات شاهد حضور سوارکاران از نقاط مختلف کشور هستیم ما این مجموعه را اجاره کرده‌ایم. ما هم شاهد مسدودی ورودی این مجموعه بودیم اما ارتباطی به مجموعه فدراسیون ندارد.  این مسدودی به دلیل بدهی شرکت توسعه به شهرداری است. 

وی افزود: ما این موضوع را به دفعات به شرکت توسعه و تجهیز اطلاع دادیم و متاسفانه ورزشکاران و سوارکاران از این قضیه ضربه می‌خورند. بلافاصه بعد اطلاع از ماجرایی که برای ورزشکاران پیش آمد رییس و دبیرکل فدراسیون سوارکاری پیگیر احوال ورزشکاران شدند. خوشبختانه در حال حاضر ورزشکاران به آمبولانس یا مواردی نظیر این نیاز ندارند. اما امیدواریم این مشکل به زودی حل شود تا در امورات ورزشکاران خللی ایجاد نشود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز