خبرگزاری کار ایران

رحمتی: هرچه جلوتر برویم هماهنگی تیم بیشتر می‌شود/ پرسپولیس را مجبور به اتلاف وقت کردیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۵۱۵۵

سرمربی آلومینیوم در مورد شکست تیمش مقابل پرسپولیس صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، سیدمهدی رحمتی در نشست خبری بعد از شکست یک بر صفر آلومینیوم برابر پرسپولیس گفت: خدا را بابت داشتن این بازیکنان و این تیم شکر می‌کنم. با اینکه نتیجه بخشی از فوتبال است و برخی مسائل به آن برمی‌گردد، اما تیم خوب و یکدستی داریم. 18 بازیکن به ما اضافه شده‌اند و میانگین سنی آلومینیوم چهار یا پنج سال کاهش یافته است. اکنون میانگین سنی ما 28 سال شده و از بازیکنان تشکر می‌کنم که پرسپولیس را در بخش زیادی از این مسابقه تحت فشار گذاشتند.

وی با بیان اینکه پرسپولیس یکی از تیم‌های خوب ایران است و قهرمان پنج دوره لیگ برتر به شمار می‌رود، تصریح کرد: بازیکنان ما در نیمه دوم پرسپولیس را وادار کردند که بارها بنا به دلایل مختلف، در بازی وقفه ایجاد کند. به تیمم می‌بالم که چنین شرایطی را رقم زدیم و موقعیت‌های گلزنی زیادی داشتیم.

سرمربی آلومینیوم با اشاره به فرصت‌های گلزنی تیم خود خاطرنشان کرد: به‌جز توپی که تبدیل به گل شد، پرسپولیس شانس دیگری نداشت و اگر در این مسابقه انصاف رعایت می‌شد، یا بازی باید مساوی می‌شد یا ما پیروز می‌شدیم. از بازیکنانم گلایه دارم. آنها باید بدانند برای بزرگ شدن، ذهن و روح آنها باید خیلی بزرگتر باشد که برابر اتفاقات، واکنش بهتری نشان بدهند.

رحمتی با بیان اینکه بازیکنان آلومینیوم در نیمه اول تحت تأثیر نام پرسپولیس قرار گرفته بودند، گفت: با گذشت زمان بهتر شدیم و شانس گلزنی پیدا کردیم. پرسپولیس در 25 دقیقه نیمه اول مالک توپ بود، اما مالکیت را که شاخصه تیم‌های گل‌محمدی است، از حریف گرفتیم. تیم من فقط به زمان نیاز دارد تا بازیکنان جدید رفته‌رفته جا بیفتند. به این تیم خیلی خوش‌بین هستم و ان‌شاءالله افق مد نظر من و مدیران باشگاه تحقق پیدا کند.

وی درخصوص غیبت هواداران گفت: باید متوجه باشیم که فوتبال با تماشاگر لذت‌بخش است و آخرین جریمه ما باید محرومیت تماشاگران باشد. تا هر اتفاقی می‌افتد، بازی بدون تماشاگر می‌شود؛ آن هم برای تیم‌های مظلوم. از زمان صعود آلومینیوم به لیگ برتر، دیدار با نساجی اولین بازی ما با هواداران بود که پس از حواشی فینال جام حذفی پیش آمد. می‌شد ملایمت بیشتر نشان داد و باشگاه به آن حکم اعتراض می‌کرد، تماشاگران را کنارمان داشتیم.

سرمربی آلومینیوم با بیان اینکه زاپاتا و یوئل با گذشت زمان بازی‌های بهتری ارائه کردند، اظهار داشت: یونس اکبرپور، امیرمحمد هوشمند و محمدرضا آزادی بازیکنان جوانی هستند و زمان می‌برد دو بازیکن خارجی ما با شرایط فوتبالی ایران آشنا شوند. در دوران پیش‌فصل 11 بازی دوستانه داشتیم تا بازیکنان ما با هم هماهنگ شوند و به شرایط آرمانی برسند.

رحمتی با اشاره به تعویض‌های خود در این مسابقه گفت: با هر تعویض، تیم ما رو به جلوتر شد و بازیکنان ما موقعیت‌های بیشتری به وجود آوردند. فقط به زمان نیاز داریم و بازی به بازی بهتر خواهیم شد. خوب بازی کردن یا نکردن یک موضوع است. اگر جوانی بازیکنان ما شرایط مسابقه را تحت تأثیر قرار نمی‌داد، در ضربات عملکرد بهتری داشتیم و می‌توانستیم پیروز باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز