خبرگزاری کار ایران

تمدید قرارداد پادشاه مصری: صلاح به دنبال تاریخ‌سازی در لیورپول

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۰۶۰۶

پس از ماه‌ها گمانه‌زنی، قرمزها بالاخره ستاره خود را به یک قرارداد سه ساله جدید راضی کردند.

به گزارش ایلنا، هواداران لیورپول با لبخندی بر لب و فنری در گام، آماده شدند تا به آخر هفته بروند.

 و تنها چیزی که لازم بود دو کلمه ساده بود: «صلاح می ماند.»

طولانی ترین ترس آنفیلد پایان یافته است. پس از ماه‌ها گمانه‌زنی، پس از تردیدها و نگرانی‌ها، امیدها و اهداف و توییت‌های مرموز، سرانجام راز آشکار شد: محمد صلاح حداقل سه سال دیگر می ماند.

این مرد مصری پس از تایید قرارداد جدید خود با قرمزها با دستمزد هفته 350,000 پوند (422,000 دلار) در روز جمعه در کنار استخر گفت: "احساس خوبی دارم. این یک روز شاد برای همه است."

او مطمئناً این حق را دارد. این خبری بود که همه افراد مرتبط با لیورپول به آن امیدوار بودند و بر همین اساس جشن گرفته خواهد شد. در این داستان برندگان زیادی وجود دارد، این مشخص است.

اول و مهمتر از همه صلاح خواهد بود که با توجه به فرم باشکوه و تعیین کننده دورانش در باشگاه، به رسمیت شناخته می شود و پاداشی که احساس می کند سزاوار است را دریافت می‌کند.

در طی پنج سال حضور در مرسی ساید، این بازیکن 30 ساله تمام جام‌های باشگاهی را که باید به دست آورد، 156 گل در 254 بازی به ثمر رسانده است. او نهمین گلزن برتر تمام دوران قرمزهاست، اما اکنون بازیکنانی مانند مایکل اوون، کنی دالگلیش، رابی فاولر و استیون جرارد جلوتر از او هستند و همچنین جایگاهی در بین پنج گل برتر را در نظر دارد. او در حال حاضر یک اسطوره لیورپول است، شکی نیست و اکنون او قرارداد دارد تا آن را بیشتر ثابت کند.

در همین حال، برای یورگن کلوپ، اخبار تمدید صلاح به همان اندازه مورد استقبال قرار گرفته است. کلوپ با دیدن جدایی سادیو مانه در راه بایرن مونیخ در ماه گذشته، می‌داند که در سال‌های آینده حداقل یک ستاره هجومی خواهد داشت.  او در مورد چگونگی نگاه تیمش به آینده شفاف است و استانداردهایی را که هر روز در زمین تمرین تعیین خواهند شد، می داند.

کلوپ گفت: «شک ندارم بهترین سال‌های صلاح هنوز در راه است.» خط حمله لیورپول در حال تغییر است اما او امیدوار است که بازیکنانی مانند دیوگو جوتا، لوئیس دیاز و خرید جدید یعنی داروین نونز بتوانند از حضور، گل ها و پاس گل های صلاح از جناح راست استفاده کنند.  کلوپ افزود: "او مورد تحسین هم تیمی هایش است و به عنوان مربی می دانیم که با شخص خاصی کار می کنیم."

نماینده صلاح نیز جشن خواهد گرفت. رامی عباس عیسی همیشه محبوب‌ترین چهره در بین هواداران قرمزها و در واقع با تعداد زیادی از افراد داخل باشگاه نبوده اما او کار خود را انجام داده است. این بزرگترین قرارداد در تاریخ لیورپول است و مذاکرات زیادی در هر دو طرف جدول انجام شد. هر آنچه را که در مورد بازی رسانه های اجتماعی او فکر می کنید، عیسی برای مشتری خود ارائه کرده است.

و جولیان وارد، مدیر ورزشی جدید لیورپول، باید به چه چیزی فکر کند؟ او اقتدار خودش را به گونه‌ای نشان داده است. وارد قطعا امسال دستش پر بوده است. تمدید صلاح تنها چند ماه پس از نهایی شدن قرارداد جدید 4 ساله کلوپ انجام می شود، به این معنی که قرمزها دو مهره مهم خود را در قراردادهای بلندمدت به دست آورده اند. آن‌ها قبلاً همین کار را کرده‌اند، به یاد داشته باشید: بازیکنانی مانند آلیسون بکر، ویرجیل فن دایک، فابینیو، جردن هندرسون، ترنت الکساندر-آرنولد و اندی رابرتسون.

جدایی مانه ممکن است باعث ناراحتی شود - ستاره سنگالی از دست رفته است بدون شک - اما وارد به طرز ماهرانه‌ای حرکت کرده تا خریدهای جدید هیجان انگیزی مانند دیاز، نونز و فابیو کاروالیو را تضمین کند، همه این‌ها در حالی است که بودجه نقل و انتقالات را از طریق فروش هوشمند دوباره پر می‌کند (مانند تاکومی مینامینو). معاملات وام محافظ ارزش (نکو ویلیامز/نات فیلیپس) و بندهای فروش معقول (تایوو آیونینی).

وارد، پس از گرفتن مسئولیت مایکل ادواردز بسیار مورد احترام، می دانست که با سختی زیادی رو به رو است. او باید قراردادهای اولیه خود را به درستی انجام می داد، هواداران را به میدان می‌آورد و اطمینان می داد که هر گونه صحبت در مورد افت یا اختلال در آنفیلد به سرعت کنار گذاشته می شود.

او دقیقاً این کار را انجام داده است. او که به مدت یک سال به عنوان معاونش ادواردز را تحت الشعاع خود قرار داده بود، به آرامی روی صندلی بزرگ نشسته است و آماده است تا هم کار قبلی را ادامه دهد و هم بهبوددهنده باشد.

قرارداد جدید کلوپ بسیار بزرگ بود و آرامش و تداوم را در کل باشگاه تضمین کرد و تمدید صلاح نیز به همان اندازه مهم است. جاه طلبی گروه ورزشی فن‌وِی Fenway، مالکان لیورپول، چیزی است که اغلب توسط هواداران مورد سوال قرار می‌گیرد اما مطمئناً این بحث خاص می‌تواند برای مدت کوتاهی به فراموشی کشیده شود. آنها دقیقا همان کاری را انجام داده اند که طرفداران از آن‌ها خواسته اند. پول خود را در جایی که فکرشان است بگذارند و به مردان اصلی خود آنچه می خواستند بدهند. این برای جاه طلبی چگونه است؟

با حضور کلوپ، صلاح و ظهور یک تیم جوان جدید و پرجنب‌وجوش، آینده در آنفیلد به روشنی امروز به نظر می‌رسد.  آن‌ها ممکن است فصل گذشته به طرز عذاب آوری از دست دادن چهارگانه را از دیده باشند اما قرمزها برای خودشان متاسف نیستند. آن‌ها در این فصل دوباره به دنبال افتخارات بزرگ بازخواهند گشت، می توانید از این موضوع مطمئن باشید.

 و با رهبری پادشاه مصری آن‌ها، این فقط می تواند خطری برای دیگران باشد…

نیل جونز - GOAL

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز