خبرگزاری کار ایران

مدیررکن صدور مجوز باشگاهی:

جای نگرانی نیست چون امسال لیگ قهرمانان آسیا نداریم/ تعلیق به سرخابی‌ها ارتباطی ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۰۴۳۶

برنامه صبح و ورزش امروز با مصطفی زارعی مدیررکن صدور مجوز باشگاهی در خصوص تعلیق لیگ فوتبال ایران گفتگو کرد.

به گزارش ایلنا، مصطفی زارعی، مدیررکن صدور مجوز باشگاهی در گفتگو با برنامه صبح و ورزش شبکه رادیویی ورزش در خصوص تعلیق لیگ برتر فوتبال ایران اظهار کرد: ابتدا باید ساختار را روشن کرد. ساختار مجوز حرفه ای این‌گونه است که یک کمیته دپارتمان صدور مجوز، یک کمیته بدوی صدور مجوز و یک کمیته استیناف صدور مجوز داریم. فرآیندی که برای صدور مجوز باشگاه‌ها است ابتدا دپارتمان کارشناسی و مدارک را بررسی می‌کند و در اختیار کمیته بدوی صدور مجوز می‌گذارد و افراد این کمیته نباید هی‌چگونه فعالیت فوتبالی داشته باشند. 

وی ادامه داد: آنها رای خود را مستقیم به AFC ارسال می‌کنند و رو نوشت به باشگاه هم ارسال می‌شود و در صورت اعتراض در کمیته استیناف دوباره مستندات بررسی می‌شود و به AFC فرستاده می‌شود. 

مدیررکن صدور مجوز باشگاهی تاکید کرد: تمام اسنادی که باشگاه‌ها می‌دهند بررسی می‌‌شود. صدور مجوز حرفه‌ای هیچ سندی را خودش بارگزاری نمی‌کند بلکه مسئول سندها و کسب صدور مجوز یا عدم مجوز باشگاه‌ها هستند. 

وی افزود: من ۱۰ روز است در مورد تعلیق، اسنادی را بررسی کردم. در ظاهر و روی کاغذ تعلیق هیچ ربطی به آرای سال گذشته ندارد. سندهای کیفیت استاندارد را AFC بررسی کرده است و گفته بر اساس اسناد بررسی شده کیفیت لازم را ندارید. ۱۷ مورد تایید شده است و باقی را گفته است تایید نشده است. 

زارعی تصریح کرد: به طور شفاف باید گفت تعلیق صدور مجوز هیچ ربطی به بحث استقلال و پرسپولیس نداشته است. ما استانداردهای لازم را نداشتیم. ۱۴ بند دارد که یکی از بندها این است که برای مثال باید چارت سازمانی داشته باشیم که چارت درست نداریم و آیین نامه باید داشته باشیم که نداریم. 

وی در پاسخ به این سوال که در دوره قبل کسی در فدراسیون فوتبال نبوده که مقررات را استاندارد سازی کند، بیان کرد: دوستان خیلی زحمت کشیدند سهیل مهدی مدت‌ها مسئول این کمیته بود و بعد خانم شهریاری، اما بخشی از اسناد و مدارک باید مصوب رئیس فدراسیون و مدیران بالایی شود که نشده است و بسیاری از اسناد امروز در جلسه ای مصوب می‌شوند. به امید خدا تا آخر هفته پاسخ ها را می‌فرستیم و در آینده نزدیک رفع تعلیق می‌شود. 

زارعی در پایان گفت: اصلا نگرانی نداشته باشید، امسال لیگ قهرمانان آسیا نداریم بنابراین زمان‌بندی صدور مجوز حرفه‌ای هم تغییر کرده است. قبلاً از شهریور شروع می‌کردیم اما الان تا دی و بهمن به ارسال اسناد و مدرک نیاز نیست و خیال دوستداران فوتبال راحت باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز