خبرگزاری کار ایران

خداوردیان: تمرین شیمیدر شبیه تمرین تیم ملی است/ پخش زنده کیفیت بسکتبال بانوان را بالا می‌برد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۵۵۰۶

بازیکن تیم بسکتبال شیمیدر گفت: تمرینات تیم ما به حدی جدی بود که احساس می‌کردیم در تمرین های تیم ملی هستیم.

آناهیس خداوردیان در گفتگو با ایلنا، در خصوص قهرمانی شیمیدر در لیگ برتر بسکتبال بانوان، اظهار داشت: از ابتدای فصل شیمیدر تیم خوب و منسجمی ساخت. تعداد زیادی مهره ملی‌پوش در تیم ما حاضر بودند. مهمتر از همه حمایت شیمیدر بود که امکانات و مسائلی که برای تیم نیاز بود به نحو احسنت فراهم بود. رسیدگی زیادی به اعضای تیم می‌شد و امکانات تمام و کمال در اختیار ما بود. دیگر پوئن مثبت تیم شیمیدر این بود که تمرینات به حدی جدی بود که احساس می‌کردیم در تمرین های تیم ملی هستیم.

وی افزود: لیگ برتر امسال رفته رفته به سطح مد نظرمان رسید که در پلی‌آف بازیها به اوج هیجان و حساسیت خود رسید.

بازیکن تیم شیمیدر گفت: در دور نیمه نهایی و نهایی کیفیت تیم اکسون و نفت آبادان و گروه بهمن بالا بود. مخصوصاً که شوماری هریس که عملکرد خوبی در گروه بهمن دارد.

خداوردیان در پاسخ به این سوال که آیا تقسیم بازیکنان ملی پوش در تیم‌های مختلف کیفیت بازی‌ها را بالاتر نمی‌برد، تصریح کرد: امسال شیمیدر تیم خیلی خوبی داشت و من این تیم را خیلی دوست داشتم. در لیگ ابتدا به فکر پیشرفت خودم هستم.

وی در خصوص دعوت به تیم ملی بسکتبال بانوان گفت: سال‌ها در تیم‌های ملی به اردو‌ها دعوت شدم. در اردوی تیم ملی بزرگسالان حضور داشتم و تا ۱۶ نفر آخر هم بودم؛ ولی متاسفانه اعزام نمی شدم و امسال تونستم با تلاش بیشتر افتخار پوشیدن لباس تیم ملی را داشته باشم. شاید اگر سال قبل هم انتخاب می‌شدم  امسال تجربه هم بالاتر بود و با توان بیشتری در خدمت تیم ملی بودم.

بازیکن شیمیدر در خصوص اینکه چه راهکارهایی برای افزایش کیفیت لیگ بسکتبال بانوان ارائه می‌کند، گفت: جذب اسپانسرهای جدید و بازیکنان خارجی می‌تواند تجربه بازیکنان را بالاتر ببرد. امسال هم یکی از بازیکن های خارجی که در پست یک داشتیم، با تمرین کنار او خیلی چیزها یاد گرفتم و احساس می‌کنم، پیشرفت کردم.

وی در مورد اینکه بازیکنان جوانتر چگونه می‌توانند لیگ بسکتبال بانوان پیشرفت کنند، اظهار داشت: بازیکنان جوانتر باید به تیم هایی بروند که فرصت بازی بیشتری داشته باشند. وقتی خودم در تیم نامی نو اصفهان بودم بازیکنان با تجربه‌تر مصدوم شدند و آنوقت من به عنوان بازیکن جوانتر فرصت بازی پیدا کردم. همان سال به عنوان بازیکن پدیده انتخاب شدم.

خداوردیان در خصوص تقابل ذوب آهن و شهرداری گرگان در فینال لیگ برتر بسکتبال آقایان، تصریح کرد: چون اهل شهر اصفهان هستم طبیعتاً طرفدار ذوب‌آهن هستم. البته تیم گرگان هم تیم خوبی است و این تیم را هم دوست دارم. اما از میان این دو تیم‌ ذوب را بیشتر دوست دارم.

بازیکن تیم ملی بسکتبال بانوان پیرامون سختی ادامه بسکتبال و زندگی شخصی گفت: خانواده‌ام علاقه بسیاری به بسکتبال دارند و کاملاً شرایطم را درک می‌کنند.

وی در مورد بالاتر رفتن کیفیت لیگ بسکتبال بانوان گفت: حضور تماشاگران و پخش زنده بازی‌ها می‌تواند کیفیت مسابقات و انگیزه بازیکنان را بالاتر ببرد.

خداوردیان درباره سختی تیم‌های شهرستانی گفت: دو فصل پیش عضو نفت آبادان بودم به خاطر طی کردن مستمر مسیر رفت و برگشت تا تهران، شرایط سختی را تجربه کردیم. اما تیم‌های تهرانی چنین مشکلی نداشتند. هنوز یک مقداری مطالباتم از نفت آبادان باقی مانده است. البته این تیم و مردمان آبادان واقعاً خوب هستند.

وی در پایان گفت: با همه بازیکنان شیمیدر صمیمی هستم، اما با معصومه اسماعیل‌زاده و فائزه شهریاری صمیمی تر هستم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز