خبرگزاری کار ایران

منچسترسیتی با ارلینگ هالند چگونه بازی خواهد کرد؟

منچسترسیتی با ارلینگ هالند چگونه بازی خواهد کرد؟
کد خبر : ۱۲۲۲۶۰۶

منچسترسیتی به جذب ارلینگ هالند نزدیک است - اما آیا این ستاره به راحتی در تیم پپ گواردیولا جا می‌گیرد؟

به گزارش ایلنا، منچسترسیتی در آستانه تکمیل یک تیم بی نقص فوتبال است. با شایعات جذب ارلینگ هالند، مسلما بهترین تیم جهان ممکن است غیرقابل توقف شود.

82 گل در 85 بازی بوروسیا دورتموند، 29 گل در 27 برای ردبول سالزبورگ، 15 گل در 17 بازی برای نروژ: اگر این مهاجم به منچسترسیتی برود، این احتمال وجود دارد که او در فصل آینده بیش از 30 گل برای تیمی که موقعیت های بیشتری نسبت به تیم فعلی ایجاد می‌کند، به ثمر برساند.

اما با توجه به اینکه منچسترسیتی تا چه اندازه پس از گواردیولا خود را تطبیق داده است، آیا سیتی حتی به هالند نیاز دارد؟ آیا او در آنجا هم می‌تواند بدرخشد؟ و تکلیف بازیکنان موجود در باشگاه چه می شود؟

محتمل ترین ترکیب منچسترسیتی با ارلینگ هالند چیست؟

با این رکورد گلزنی، مطمئناً حتی گواردیولا هم نمی تواند در جای دیگری به جز خط حمله با هالند بازی کند... درست است؟ اگرچه چندین گزینه در هر موقعیت وجود دارد، به نظر می رسد که ترکیب سیتی با این اضافه شدن این ستاره کاملاً قابل پیش بینی است.

فوتبال گواردیولا با یک منحنی یادگیری یک ساله در سیتی همراه است (نگاه کنید به برناردو، محرز، رودری و کانسلو)، بنابراین طبیعی است که فرض کنیم گریلیش نقش برجسته‌تری در فصل آینده بازی می‌کند. فیل فودن جناح راست را با مرد 100 میلیون پوندی سمت چپ می‌گیرد – اگرچه با شناخت پپ، آن دو به خوبی می‌توانند به وینگرهای خطی تبدیل شوند و برای هالند موقعیت تامین کنند.

سایر بازیکنان همگی در جای خود جای می گیرند. دیگر نیازی به کوین دی بروین، برناردو سیلوا یا ایلکای گوندوگان نیست که به‌عنوان شماره ۹ های کاذب بازی کنند.

آیا هالند می تواند جای دیگری بازی کند؟

روزی روزگاری گواردیولا بازیکنی را به خدمت گرفت که از نظر سبک بسیار شبیه به هالند بود. زلاتان ابراهیموویچ یک حرکت جسورانه برای یک تیم بارسلونا بود که با لیونل مسی به عنوان یک 9 کاذب عمل کرده بود - و کاملاً آن ایده جواب نداد.

اصطکاک بین زلاتان و سرمربی اش را می توان به یک برخورد شخصیتی کاهش داد. گفته می شود گواردیولا شخصیت های نوع "هافبک" را ترجیح می دهد: بازیکنانی که به دنبال پاس می گردند و سعی می کنند کل بازی را در مقابل بازیکنان ... "خودخواه" ببینند. هالند یک شکارچی نخبه است، یک قاتل در محوطه جریمه و احتمالاً می خواهد در محوطه بماند.

جالب است که وقتی بایرن یا گواردیولا به میدان رفت، در ابتدا می خواست فرانک ریبری را به یک ۹ کاذب تبدیل کند. زمانی که این کار نتیجه نداد، رابرت لواندوفسکی یک فصل بعد قرارداد امضا کرد. لواندوفسکی در هیچ جای دیگری غیر از خط حمله استفاده نشد - و همچنین سرخیو آگوئرو، که در واقع باید اعتماد رئیسش را جلب می کرد.

با این اوصاف، غیرممکن نیست که از هالند بتوان به صورت گسترده استفاده کرد، مدافعان میانی را از موقعیت خارج کرد تا فضا ایجاد کند یا به عنوان یک سرزن برای توپ های بلند استفاده شود. اما به غیر از گواردیولا... چه کسی می داند؟

آیا در نتیجه پیوستن ارلینگ هالند، کسی سیتی را ترک خواهد کرد؟

منچسترسیتی از بازیکنانی که صرفاً می‌توانند در نقش‌های مهاجم بازی کنند، می‌تواند به هالند، گریلیش، استرلینگ، فودن، ژسوس، محرز و... به همراه کول پالمر و لیام دلپ جوان ببالد.

شش به سه به این معنی است که یا سیتی می‌تواند در هر بازی دیگر چرخشی داشته باشد یا یک نفر می‌رود – و ما افرادی مانند برناردو سیلوا را که می‌توانند در خط میانی یا در سه خط جلو بازی کنند، حساب نکرده‌ایم. با توجه به شایعاتی مبنی بر جدایی برناردو، رحیم استرلینگ یا گابریل ژسوس در تابستان گذشته، آیا ممکن است یکی در تابستان امسال جدا شوند؟

ممکن است. با این حال، هر سه فصل فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشته‌اند، بنابراین شاید محرز تصمیم بگیرد که برای دوران حرفه‌ای خود در اتحاد وقت بگذارد. به نظر می رسد نقش مهاجم به سادگی توسط هر کسی که در سمت چپ است و شایسته یک بازی در حال حاضر است پر می شود - در این زمان سال آینده، ممکن است مهم ترین بازیکن سیتی در آن بازی کند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز