خبرگزاری کار ایران

کاپیتان ولز از علاقه‌اش دست کشید؛

اقدام جالب گرت بیل برای تقابل با تیم ملی ایران

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۹۸۵۶

ستاره تیم ملی ولز برای تقابل با ایران دست به اقدام جالبی زده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم های ملی ایران و ولز فردا در یک مسابقه حساس به مصاف هم می روند. سه امتیاز این دیدار می تواند تیم برنده را در بهترین وضعیت ممکن برای صعود از گروه قرار دهد. دیداری که در استادیوم احمد بن علی، ورزشگاه خانگی الریان قطر برگزار خواهد شد.

ولز که پس از سال 1958 توانسته است یک بار دیگر خود را به رقابت های جام جهانی برساند، در گام نخست و برابر آمریکا، یک تساوی ارزشمند کسب کرد و حالا این تیم امیدوار است تا بتواند با برتری برابر ایران، تا حدود زیادی صعود خود به دور بعدی را قطعی کند.

گرت بیل مطرح ترین ستاره تیم ملی ولز که تک گل کشورش برابر آمریکا را به ثمر رساند، برای آمادگی در دیدار فردا، از انجام ورزش همیشگی خود دست کشیده است. تقریبا تمام علاقه مندان به فوتبال از علاقه این ستاره ولزی به گلف خبر دارند و حتی انجام این ورزش در زمان حضور او در رئال مادرید نیز حسابی حاشیه ساز شده بود.

پیش از آغاز رقابت های جام جهانی بود که راب پیج، سرمربی ولز، اعلام کرد که در طول برگزاری مسابقات تیمش در قطر، خبری از انجام ورزش گلف نخواهد بود و بیل و هم تیمی هایش در زمان اوقات فراغت، باید به فکر کارهای دیگری باشند.

با این حال، یک شبیه ساز بازی گلف در هتل محل اقامت تیم ملی ولز وجود دارد که باعث شده است بازیکنان این تیم پس از تمرینات، هر از چندگاهی به سراغ آن رفته و با هم مسابقه دهند. با این حال، گرت بیل برای اینکه بتواند در دیدار مقابل ایران با آمادگی کامل به میدان برود، از این شبیه ساز دوری می کند.

رسانه دیلی میل انگلیس از قول هری ویلسون بازیکن 25 ساله تیم ملی ولز و باشگاه فولهام، نوشته است که گرت بیل برای اینکه از تشدید آسیب دیدگی کمرش و غیبت احتمالی در دیدار برابر ایران جلوگیری کند، این شبیه ساز را به سایر هم تیمی هایش واگذار کرده و تنها از استخر و اژدهای بادی موجود در محل اقامت اعضای این تیم استفاده می کند.

تیم های ملی ایران و ولز فردا از ساعت 13:30 به وقت تهران به مصاف هم می روند.

اقدام جالب گرت بیل برای تقابل با تیم ملی ایران

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز