خبرگزاری کار ایران

اختصاص 540 میلیارد ریال منابع مالی به اجرای طرحهای محرومیت‌زدایی استان‌مرکزی

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۶۴۷۱

دبیر ستاد راهبری و هدایت حرکتهای محرومیت زدایی سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی گفت: 540 میلیارد ریال منابع مالی به اجرای طرحهای محرومیت زدایی استان مرکزی اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسن بیات افزود: این منابع مالی با اولویت روستاهای کمتر برخوردار و با هدف افزایش بهره وری از آب کشاورزی اجرا می شود. همچنین این منابع در قالب 138 طرح مرمت و احیای قنوات در سطح 138 روستای کم‌برخوردار استان مرکزی اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: اجرای این طرح‌ها در حوزه‌های مختلف ایجاد گلخانه‌، صنایع تبدیلی و تکمیلی کوچک مقیاس، دامداری ها و واحدهای پرورش ماهی خوراکی و زینتی در راستای ایجاد اشتغال و افزایش درآمدزایی در روستاها به ویژه روستاهای کم برخوردار در دستور کار قرار دارد.

دبیر ستاد راهبری و هدایت حرکتهای محرومیت زدایی سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی اظهار داشت: بهره گیری از ظرفیتهای موجود بخش کشاورزی به ویژه در حوزه‌ سرمایه انسانی، با تأکید بر بومی گزینی، نخبه گزینی و جوان گرایی در راستای افزایش کمی و کیفی تولیدات بخش کشاورزی از جمله اهداف تشکیل ستاد راهبری و هدایت حرکت‌های محرومیت زدایی در سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی است.

بیات تصریح کرد: افزایش درآمد، رفاه و ارزش افزوده در بخش کشاورزی به تبعیت از ستاد محرومیت زدایی استان مرکزی، ایجاد وحدت رویه، هماهنگی در بخش‌های مختلف کشاورزی با اولویت حل مشکل مردم با رویکرد مناطق محروم روستایی، تلاش برای واگذاری کار مردم به مردم با به کارگیری حداکثر امکانات و سرمایه انسانی از دیگر اهداف این ستاد است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز