خبرگزاری کار ایران

نعمتی در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

تکذیب خبر احضار علی ضیاء و ممنوع‌التصویری زائری به درخواست هیات رئیسه مجلس

asdasd
کد خبر : ۷۱۳۳۰۶

سخنگوی هیات رئیسه مجلس خاطرنشان کرد: اینکه مجری برنامه‌ای احضار شده باشد، صحت ندارد ما به کسی نگفتیم که فردی در صدا و سیما ممنوع التصویر شود. این‌ها اصلا در شان هیات رئیسه و رئیس مجلس نیست.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا بهروز نعمتی عضو هیات ریسه مجلس شورای اسلامی امروز در حاشیه صحن علنی در جمع خبرنگاران درباره واکنش‌ها به اظهارات مجری برنامه فرمول یک و درخواست ممنوع التصویری زائری یکی از کارشناسان صدا و سیما گفت: در وهله اول همه باید بدانند که اخبار جلسه هیات رئیسه مجلس از طریق سخنگو به رسانه‌ها داده می‌شود.

وی تاکید کرد: از طرف دیگر جلسات ما با مسئولان روال همیشگی دارد و هرچند وقت یک بار با مسئولان صدا و سیما یا معاونان رئیس‌جمهور و وزرا جلسه‌ای برای بررسی مسائل مختلف برگزار می‌کنیم.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس خاطرنشان کرد: اخیرا جلسه‌ای با آقای علی عسگری رئیس صدا و سیما و معاونان ایشان برگزار کردیم که جلسه خوبی بود و مواردی در این جلسه بیان شد که توقع مجلس آن است که با توجه به شرایط اقتصادی صدا و سیما به عنوان پشتیبان تولید در این زمینه وقت بگذارد و برنامه‌هایش هم‌پوشانی داشته باشد تا بتوانیم از فضای ایجاد شده عبور کنیم.

وی با اشاره به اعتبارات و مشکلات صدا و سیما و نوع روابط با صدا و سیما گفت: در این جلسه گلایه‌مندی نمایندگان از صدا و سیما مطرح شد اما اینکه مجری احضار شده باشد، صحت ندارد ما به کسی نگفتیم که فردی در صدا و سیما ممنوع التصویر شود. این‌ها اصلا در شان هیات رئیسه و رئیس مجلس نیست. اما شاید صدا و سیما کارها را این چنینی پیش ببرد اما ما چنین مسائلی را مطرح نکردیم.

نعمتی خاطرنشان کرد: در فضای فعلی باید همه به سمت پیشبرد امور حرکت کنیم و گلایه‌مندی‌ها را هم بیان کنیم اما مجلس آقای ضیاء را احضار نکرده و همان روز در مصاحبه با یکی از رسانه‌ها این مساله تکذیب شده است اما اینکه چرا برخی به آن دامن می‌زنند، جای سوال است.

وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه نصرالله پژمان فر نماینده مشهد بیان کرده هیات رئیسه نمایندگان منتقد را به سفر نمی‌برد و هزینه درمان آنها را قطع می‌کند، عنوان کرد: نوع بیمه نمایندگان مشخص است اگر کسی از ارگانی حقوق نمی‌گیرد و از مجلس حقوق می‌گیرد تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفته و همه نوع پوشش این بیمه را می‌داند این موضوع در دست هیات رئیسه نیست برخی دیگر از نمایندگان از ارگان‌های دیگر مامور شده‌اند که آنها هم بیمه خود را دارند.

وی افزود ضمن اینکه همه نمایندگان و خانواده‌هایشان تحت پوشش بیمه تکمیلی هستند ولی ما تاکنون هیچ حصری در این باره نداشتیم و طرح آن در شان ما و کسانی که آن را بیان کرده‌اند، نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز