خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد استان مازندران خبر داد:

افزایش سه برابری مستمری مددجویان در سال گذشته/ توزیع 40 هزار سبد کالا تا شب عید

asdasd
کد خبر : ۷۲۵۲۸۸

مدیرکل کمیته امداد استان مازندران گفت: درسال گذشته افزایش سه برابری مستمری مددجویان را شاهد بودیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مدیرکل کمیته امداد استان مازندران در مراسم افتتاح نمادین یک واحد مسکن مددجویان، با اشاره به اصل کار کمیته امداد که توانمند سازی است، گفت: درحوزه های مختلف فرهنگی، فکری، اجتماعی و اقتصادی برنامه ریزی های زیادی انجام شده است.

وی تصریح کرد: درحوزه فرهنگی آموزش خانواده ها، درحوزه اجتماعی که مصداق بارز آن ترویج ازدواج به هنگام و ازدواج موثر برای دختران و ازدواج مجدد خانم هاست.

رضا نوروزی جعفری با تاکید بر اینکه مهمترین هزینه ی خانوار مسکن است، افزود: تلاش کمیته امداد این است که سرپناه مناسب را از لحاظ امنیت، جایگاه اجتماعی و محلی برای آنان ایجاد کند.

مدیرکل کمیته امداد استان با توجه به پانصد و هفتاد وپنج پروژه اجرا شده در سال گذشته، گفت: امسال حدود هزار پروژه در دست اجرا داریم که نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

نوروزی جعفری با تاکید بر اینکه کمیته امداد دستگاه برتر ایجاد اشتغال در استان بوده است، ابراز داشت : سال گذشته بیش از شش هزارو ۶۰۰ فرصت شغلی ایجاد شد و برنامه ی ما برای امسال حدود چهارهزار شغل است.

وی ادامه داد: باتوجه به شرایط اقتصادی مجبور به تغییر سیاست شدیم و قسمتی از تلاش خود را در راستای پایدار سازی مشاغل گذشته به کار بردیم.

او گفت: درسال ۹۷تاکنون بیش از دوهزارو پانصد فرصت شغلی ایجاد شده است.

وی از توزیع چهل هزار سبدکالا ازدهه فجر تا شب عید به مناسبت چهل سالگی نظام جمهوری اسلامی خبر داد و خاطرنشان کرد: امیدواریم فشار اقتصادی و معیشتی که بر مددجویان است کمتر شود.

این مسئول با بیان اینکه هفتاد و دو واحد مسکن مددجویان در استان امروز افتتاح شده است، گفت : به صورت نمادین یک واحد در قائمشهر را افتتاح کردیم.

رضا نوروزی جعفری با اعلام اینکه تمامی دانش آموزان کمک های ابتدای سال تحصیلی را دریافت کردند، ابراز کرد: هزارو دویست دانشجویان نیز به طور مستمر و با شرایط خاص رشته ی تحصیلی، هرترم درصدی از هزینه های آنان پرداخت می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز