خبرگزاری کار ایران

۳۰ بهمن تا ۳ اسفند؛

نخستین نمایشگاه نفت،گاز و پتروشیمی در مازندران برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۷۲۱۱۳۴

مدیر عامل دهکده نیاوران مازندران از برگزاری نمایشگاه نفت،گاز و پتروشیمی در مازندران خبر داد.

رضا سیا منصوری صبح امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری نمایشگاه بین المللی نفت،گاز و پتروشیمی در مازندران خبر داد و اظهار داشت: این نمایشگاه برای نخستین بار از 30 بهمن تا 3 اسفند در مازندران برگزار می شود.

وی افزود: کشورهای روسیه،قرقیزستان،قزاقزستان،اسلووکی و آذربایجان در این نمایشگاه شرکت می کنند.

مدیر عامل دهکده نیاوران مازندران گفت:  120 غرفه برای این نمایشگاه پیش بینی شده است که 50 غرفه برای حضور خارجی ها و 70 غرفه برای حضور شرکت های داخلی در نظر گرفته شد.

وی ادامه داد: این نمایشگاه فرصت بسیار مغتنمی است تا شرکتهای فعال در این صنعت دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازدید دست اندرکاران و متخصصان این صنعت قرار دهند .

منصوری افزود: در این نمایشگاه علاوه بر نمایش دستاوردهای صنعت نفت ، گاز و پتروشیمی کنفرانس های مختلف نیز برگزار می شود.

وی همچنین از برگزاری دومین نمایشگاه خودرو با حضور تولیدکنندگان  داخلی از 16تا19بهمن سالجاری در ساری خبر داد.

منصوری افزود: تاثیر برگزاری نمایشگاه ها و نقش بسیار موثر آن بر اقتصاد کشور بر هیچ کس پوشیده نیست و با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص تحقق سیاست ها و برنامه های اقتصاد مقاومتی رویدادهای نمایشگاهی در این زمینه می توانند نقش خوبی را ایفا کنند و در زمینه اشتغالزایی و معرفی قابلیت ها و توانمندی های تولیدی و صادراتی کشور بسیار موثر باشند.

وی به ظرفیت های بخش خصوصی در بخش های مختلف بویژه اقتصاد اشاره کرد و گفت: اگر قرار باشد امنیت جمهوری اسلامی ارتقاء پیدا کند بهتر از برای جذب سرمایه گذاران خارجی تلاش بیشتری کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز