خبرگزاری کار ایران

معاون عملیات سازمان امداد و نجات:

نجات مردم پلدختر تنها از طریق بالگردهای دید در شب ارتش ممکن است

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۵۷۶

معاون عملیات سازمان امداد و نجات گفت:11 شهرستان لرستان دچار آسیب دیدگی شدید شده اند که شهرستانهای کوهدشت، پلدختر، رومشکان و معمولان راه ارتباطی آنها قطع است و در اولویت اول امداد رسانی قرار دارند.

 

به گزارش ایلنا، جلسه EOC جمعیت هلال احمر این استان با حضور مسئولین ذیربط برگزار شد.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات گفت: 11 شهرستان لرستان دچار آسیب دیدگی شدید شده اند که شهرستانهای کوهدشت، پلدختر، رومشکان و معمولان راه ارتباطی آنها قطع است و در اولویت اول امداد رسانی قرار دارند.

وی افزود: به دلیل روان بودن سیلاب ها احتمال تخریب منازل بالاتر رفته، همچنین تعدادی از مردم شهرستان پلدختر از شدت سیلاب به پشت بام خانه های شان پناه برده اند که در تلاشیم به جای امن انتقالشان دهیم.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات خاطر نشان کرد: به علت تاریک شدن هوا تنها می‌توان از طریق بالگرد های دید در شب ارتش جمهوری اسلامی ایران حادثه‌ دیدگانی که از سیلاب به پشت بام ها پناه برده اند را نجات دهیم.

وی تصریح کرد: مردم شهرهای پلدختر و معمولان نیاز به کمک های اولیه از جمله آب معدنی، نان، چادر، همچنین اسکان دارند. به علت شرایط جوی نامناسب امکان پرواز با بالگرد نیز وجود ندارد.

فتحی گفت: همه کمک های امدادی از جمله آب معدنی، نان، چادر، پتو، موکت، پک مواد غذایی بارگیری شده و آماده حرکت از طریق بالگرد به سمت شهرستان پلدختر در صورت تثبیت شرایط جوی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز