کد خبر: 759749 A

بیمه البرز در دو سال گذشته نیز موفق به دریافت تندیس نقره ای شد و سال‌های ۸۸، ۹۱ و ۹۳ هم گواهینامه رعایت حقوق مصرف‌کنندگان دریافت کرد.

ایلنا؛ شرکت بیمه البرز موفق به دریافت تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف کنندگان شد. به گزارش روابط عمومی و بین الملل بیمه البرز، در هجدهمین همایش ملی حمایت از مصرف‌کنندگان، سید رسول تاجدار،‌ مدیرعامل بیمه البرز گواهینامه و تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان را از وزیر صنعت، معدن و تجارت دریافت کرد.

بر اساس این گزارش، بیمه البرز در دو سال گذشته نیز موفق به دریافت تندیس نقره ای شد و سال‌های ۸۸، ۹۱ و ۹۳ هم گواهینامه رعایت حقوق مصرف‌کنندگان دریافت کرد.

این گزارش حاکی است، طی ممیزی انجام شده از سوی سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، ۵۴۵ شرکت و بنگاه برای حضور در این همایش ثبت‌نام کردند و در نهایت ۹۱ واحد برای دریافت تندیس طلایی، نقره‌ای و گواهینامه ارزیابی شدند که ۱۶ بنگاه از جمله شرکت بیمه البرز موفق به دریافت تندیس طلایی شدند.

گفتنی است فرآیند ارزیابی بنگاه‌های اقتصادی برای دریافت این گواهینامه بر اساس چهار شاخص کلی قیمت، کیفیت، خدمات پس از فروش و رضایت مشتری و با حضور مدیران ذی‌ربط سازمان حمایت و همچنین نمایندگان نهادهای مربوطه صورت گرفته است.

بنا بر گزارش روابط عمومی بیمه البرز، این جایزه معتبرترین جایزه ملی برای رتبه‌بندی شرکت‌های تولیدی و خدماتی کشور است که هر ساله پس از ممیزی سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان به برگزیدگان اهدا می‌شود.

حقوق خدمات پس از فروش روابط عمومی وزیر صنعت معدن و تجارت مصرف کنندگان
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر