کد خبر: 703089 A

واحد بانکداری شرکتی بانک گردشگری با هدف ارائه خدمات متمایز و تعامل هدفمند با مشتریان ویژه در محل شعبه مرکزی این بانک افتتاح شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بانک گردشگری، در این مراسم که با حضور مهدی جهانگیری، رئیس گروه مالی گردشگری، مرتضی خامی عضو هیات مدیره و جمعی از مدیران ارشد بانک و گروه مالی گردشگری برگزار شد؛ بر ارائه خدمات متمایز در این حوزه متناسب با نیاز مشتریان تاکید شد.

در این رویداد رییس گروه مالی گردشگری با اشاره به لزوم روزآوری فنی و بانکی به عنوان پیش نیاز فعالیت در عرصه بانکداری جدید، ارائه خدمات بانکداری شرکتی به مشتریان ویژه به شکلی کارامد و متمایز را یک ضرورت و نیاز مهم، متناسب با فضای کنونی اقتصادی در کشور دانست.

جهانگیری خدمت رسانی شایسته به مردم را یک اصل کلی و وظیفه سازمانی در بانک گردشگری برشمرد؛ که بانکداری شرکتی بانک گردشگری ذیل این اصل تعریف شده است.

وی همچنین با اشاره به شرایط حساس اقتصادی و نیاز بنگاه ها و شرکت ها در کشور به تامین مالی بهینه گفت: خدمت رسانی مفید و متناسب در حوزه بانکداری از جمله بانکداری شرکتی که درک نیاز بنگاه های اقتصادی و مشتریان ویژه را مد نظر دارد؛ از جمله ابزارهایی است که بانک گردشگری در شرایط فعلی کشور به دنبال تحقق آن است.

وی با تاکید بر اینکه تعامل کارامد با مشتریان به شکلی بلند مدت و فرایند محور مبتنی بر شناسایی نیازها و تطبیق ارائه خدمات بانکی با ویژگی خاص هر شرکت و مشتری اظهار داشت: نیاز امروز کشور و بازرگانان در حوزه های مختلف با توجه به فشارهای اقتصادی نیازمند مدیریت جهادی همه ارکان اقتصادی است که فعالیت حوزه بانکداری شرکتی بانک گردشگری، حوزه بین الملل و حوزه تجارت الکترونیک به عنوان یک کل منسجم در این بانک در این راستا تعریف و اجرایی خواهد شد.

در این نشست، مرتضی خامی با اشاره به شرایط زمینه ای و جاری حاکم بر فضای اقتصادی کشور، لزوم ارائه خدمات جدید بانکی مبتنی بر بافت و بستر فناورانه را یک ضرورت مهم قلمداد و تصریح کرد: بانک گردشگری در حوزه بانکداری شرکتی اگرچه آغازگر نیست اما باید پیشتاز باشد. وی لزوم توجه و فعالیت این واحد جدید متناسب با نیاز مشتریان با لحاظ تمایز در ارائه خدمات و رفع نیازها را یک ضرورت مهم و اساسی برشمرد که نیازمند پایش مداوم است.

وی با بیان این مطلب که هدف بانک گردشگری برای راه اندازی واحد بانکداری شرکتی نه سودآوری که افزایش و ارتقا تعامل هدفمند و فرایند محور با مشتری در جهت کسب رضایت آنهاست، بر بهره گیری از همه زمینه های اقتصادی در این حوزه همچون ظرفیت های صنعت گردشگری، صنایع معدنی، بازار سرمایه و غیره تاکید کرد.

تجارت الکترونیک خدمت رسانی سرمایه گردشگری صنعت گردشگری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر