کد خبر: 693436 A

مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت گفت: از مطالبات این بانک غیرجاری است.

به گزارش ایلنا؛ محمدحسین حسین زاده با بیان اینکه خدمات بانک قرض الحسنه رسالت با دو درصد کارمزد سالیانه در اختیار مشتریان قرار می گیرد، افزود: استقبال مردم از خدمات قرض الحسنه عوامل مهمی در کاهش مطالبات به شمار می روند.

وی بکارگیری سامانه اعتبارسنجی مرآت و پرداخت تسهیلات در قالب این سامانه را راهکاری مهم در کاهش مطالبات معوق عنوان کرد.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت با تاکید بر اهمیت اعتبارسنجی در این بانک یادآور شد: در اعتبارسنجی،  اعتبارمشتری ملاک پرداخت تسهیلات شده و جایگزینی برای وثیقه های بانکی به شمار می رود.

حسین زاده با بیان اینکه ارائه خدمات شرعی، آسان و ارزان از مهمترین اهداف بانک قرض الحسنه رسالت است، افزود: از سال 96سامانه اعتبارسنجی مرآت در این بانک با هدف تسهیل در پرداخت تسهیلات به کار گرفته شد.

وی اظهارداشت: از ابتدای سال جاری تاکنون حدود600هزار نفر به عضویت این سامانه درآمده اند.

حسین زاده رقم تسهیلات پرداخت شده تسهیلات قرض الحسنه در پنج سال گذشته را بیش از دو میلیون و900هزار فقره عنوان کرد و گفت: میانگین پرداخت وام در این بانک 10میلیون و500هزار تومان است.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت با اشاره به اینکه در کشور بیش از پنج میلیون و 500هزار نفر عضو داریم، افزود: سپرده های 99درصد این افراد کمتر از 50میلیون تومان است.

وی با بیان اینکه سقف تسهیلات در بانک قرض الحسنه رسالت 30میلیون تومان است، اظهارداشت: 80درصد مردم جامعه مخاطب این بانک به شمار می روند.

جامعه قرض الحسنه تسهیلات قرض الحسنه پرداخت وام استقبال مردم
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر