کد خبر: 601814 A

رئیس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران:

محسن پدرام رییس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران در بازدید از شعب استان لرستان ضمن تاکید بر اهمیت پیشرفت در حوزه بانکداری الکترونیک بیان داشت: سبد خدمات بانکداری الکترونیک با حذف رفت و آمد های غیر ضروری و همچنین تسهیل و تسریع در دریافت خدمات مورد نیاز، علاوه بر تحقق بانکداری سبز، زمینه ساز رضایتمندی مشتریان نیز می باشد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، محسن پدرام رییس هیات مدیره، حسن تلیکانی عضو هیات مدیره و نجدی مدیر امور استان ها به منظور بررسی عملکرد شعب در ایام پایانی سال از مدیریت شعب استان لرستان بازدید کردند.

در این بازدیدها، محسن پدرام ضمن بررسی آمار عملکرد شعب استان لرستان در حوزه های منابع، مصارف و پیگیری وصول مطالبات، اهتمام همکاران در تقویت ارائه خدمات بانکداری الکترونیک به مشتریان را خواستار شد.

در ادامه، حسن تلیکانی بر رعایت بهداشت اعتباری و اهمیت تکریم مشتریان تاکید کرد و گفت: بازاریابی و توجه به اصول مشتری مداری و اخلاق حرفه ای بانکداری، نقش موثری در افزایش سهم بیشتری از بازارهای هدف را به همراه دارد.

نجدی مدیر امور استان ها نیز اظهارداشت: همکاران ما باید با تلاش بی وقفه سعی کنند تا بانک قرض الحسنه مهر ایران به جایگاه اصلی وشایسته خود در جامعه دست یابد .

اخلاق الکترونیک روابط عمومی قرض الحسنه بانک قرض الحسنه مهر ایران
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر