خبرگزاری کار ایران

« تمدن » اولین تامین مالی سبز را استارت زد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۴۵۳۲

تامین مالی جمعی شرکت پارس طبیعت سلولز( تولید کننده ظروف یکبار مصرف سلولزی قابل بازیافت ) درراستای مشارکت در بقای زمین آغاز شد .

به گزارش مدیریت ارتباطات و رسانه ، شرکت تامین سرمایه تمدن در راستای تامین مالی شرکت های کوچک و متوسط سکوی تامین مالی جمعی« آی بی کراد » شرکت پارس طبیعت سلولز به ارزش 150میلیارد ریال به منظور تامین  سرمایه در گردش شرکت مذکور را راه اندازی کرد.

فرصت سرمایه گذاری در این طرح  ازامروز 8 بهمن ماه 1401 به مدت 8روز است که حداقل سرمایه مورد نیاز جهت سرمایه گذاری یکصد میلیون ریال تعیین شده است .

دوره این سرمایه گذاری 12ماهه بوده  و نرخ سود مشارکت 28درصد سالیانه که به صورت ماهیانه به حساب سرمایه گذاران پرداخت خواهد شد.

شرکت پارس طبیعت سلولز در سال 1396 با هدف تأسیس و اداره کارخانه به منظور تهیه و تولید، فروش و توزیع انواع ظروف یکبار مصرف مواد غذایی و بهداشتی قالب‌گیری شده از خمیر مواد سلولزی فعالیت خود را آغاز نمود.

 مالکیت این شرکت متعلق به شرکت گروه صنایع کاغذ پارس (چکاپا) می‌باشد. در ساخت ظروف یکبار مصرف پارس طبیعت سلولز درختی قطع نمی‎‌شود و همچنین مصرف‌کنندگان این ظروف با اطمینان خاطر، زباله‌ای را به محیط زیست اضافه نمی‌کنند.

این شرکت در سال‌های 1400 و 1401 به ترتیب درآمدی حدودا 65 میلیارد تومان و 260 میلیارد تومان را رقم زده است که رشد چشمگیری را نشان می‌دهد.

 پارس طبیعت سلولز در نظر دارد با تأمین سرمایه در گردش خرید مواد اولیه به‌منظور تولید انواع ظروف یکبار مصرف سلولزی، از طریق سکوی تأمین مالی جمعی آی‌بی‌کراد مبلغ 150,000 میلیون ریال تأمین مالی نماید و از این طریق نسبت به پرداخت سود مشارکت 28 درصد سالیانه به سرمایه‌گذاران اقدام نماید.

شرکت تامین سرمایه تمدن با دسترسی به شبکه گسترده سرمایه‌‌گذاران حقیقی و حقوقی، امکان تأمین مالی شرکت‌های دانش‌بنیان و شرکت‌های کوچک‌، متوسط  و فناورمحور را دارد.در این راستا، شرکت‌هایی که برای توسعه کسب‌ وکار نیازمند تأمین مالی هستند، می‌‌توانند از طریق سکوی تأمین مالی جمعی “آی‌بی‌کراد” به نشانی ibcrowd.ir اقدام به تأمین مالی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز