خبرگزاری کار ایران

با حکم استاندار قزوین انجام شد؛

انتصاب شهردار جدید نرجه

asdasd
کد خبر : ۷۸۷۲۵۷

استاندار قزوین با صدور حکمی گودرز رحمانی را به مدت چهار سال به سمت شهردار نرجه منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین با صدور حکمی گودرز رحمانی را به مدت چهار سال به سمت شهردار نرجه منصوب کرد.

در بخشی از حکم عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین آمده است: با عنایت به پیشنهاد شورای اسلامی شهر نرجه و با اختیار حاصل از قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران و اصلاحات بعدی، بموجب این حکم جنابعالی را به مدت ۴ سال به عنوان شهردار نرجه منصوب می‌نمایم.

وی در ادامه آورده است: امید است با اتکال به خداوند منان و استفاده از امکانات مادی و معنوی در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی‌حضرت آیت الله خامنه‌ای(مدظله العالی) و پیشبرد دقیق سیاست‌های عمومی دولت تدبیر و امید جناب آقای دکتر روحانی، با همکاری متقابل مسؤلین محلی در انجام وظایف محوله و خدمت به مردم شریف و مؤمن شهر نرجه موفق و مؤید باشید.

گودرز رحمانی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد شهرسازی که دو دوره شهردار تاکستان و رئیس اداره اب و فاضلاب شهرستان تاکستان بوده است.

شهر نرجه با هفت هزار نفر جمعیت از توابع شهرستان تاکستان در 50 کیلومتری شهر قزوین قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز