کد خبر: 728184 A

حق‌شناس در گفت‌وگو با ایلنا :

عضو شورای شهر قزوین گفت: کمربندی نسیم شمال که به نوعی شاهراه ارتباطی چند استان به همدیگر است، لکه ننگ استان قزوین است.

محسن حق‌شناس در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: از آنجا که قزوین در مسیر گردشگری و شاهراه قرار دارد،  مدیریت ارشد استان باید با برنامه‌ریزی و در هماهنگی با هفت یا هشت دستگاه اجرایی، برای احداث جاده نسیم شمال سهمی را برای آنان مشخص کند و با تامین اعتبار از منابع ملی، نسبت به احداث این جاده اقدام کند.

عضو شورای شهر قزوین ادامه داد: جاده نسیم شمال، جاده دسترسی و سطحی شرکت گاز بوده و قرار نبود نقش کمربندی را ایفا کند اما به دلیل اینکه قزوین در بسیاری از جاها فقیر بوده به خاطر نداشتن کمربندی، جاده نسیم شمال رینگ داخلی شده و نقش کمربندی را دارد.

حق‌شناس اضافه کرد: ما از مردم می خواهیم پول نگهداری شهر، عوارض پسماند، ایمنی و غیره را پرداخت کنند در صورتی که بسیاری از جاده‌های ما از وضعیت خوبی برخوردار نیست و مردم به این عملکرد ما می‌خندند .

وی در زمینه نبود زیرسازی لازم در جاده نسیم شمال خاطرنشان کرد: برخی اعتقاد دارند که در زمینه زیرسازی باید از بتن ریلی و انواع و اقسام مدل‌های جدید حوزه‌های عمرانی در جاده نسیم شمال استفاده شود.

این عضو شورای شهر قزوین بیان کرد: شورای شهر قزوین، نماینده و زبان مردم است و از تردد در جاده نسیم شمال که ضرر مالی متوجه آنان می‌شود، دغدغه دارد و نگران این موضوع است که نمی‌تواند مشکلات مردم شهر در این زمینه را حل کند.

عضو شورای شهر قزوین افزود: کار شهرداری کمربندی‌سازی نیست و اینکه حدود 300 میلیارد تومان برای پل امام رضا (ع) شهر قزوین هزینه می‌کند، درست یا اشتباه در حال انجام است.

حق‌شناس ادامه داد: مجموعه دولت و مسئولان ارشد استان قزوین و مدیریت شهری قزوین باید نسبت به احداث کمربندی نسیم شمال تدبیر لازم را بیندیشد که این مهم با مشارکت دستگاه‌های استانداری، شهرداری، راه و شهرسازی، امور عمرانی استاندار قزوین، سازمان برنامه و بودجه و دیگر دستگاه‌های مربوطه باید تحقق یابد.

 

پول تصادف جاده سازمان برنامه و بودجه گردشگری شورای شهر قزوین شورای شهر و روستا جاده ها
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر