خبرگزاری کار ایران

شرکت فولاد خوزستان موفق به دریافت تندیس طلایی شد

شرکت فولاد خوزستان موفق به دریافت تندیس طلایی شد
کد خبر : ۱۴۹۲۴۷۲

روز دوشنبه ۲۱ خرداد ماه 1403، تندیس طلایی بیست و دومین همایش ملی حمایت از مصرف‌کنندگان به شرکت فولاد خوزستان اهدا شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان، روز دوشنبه ۲۱ خرداد ماه، بیست و دومین همایش ملی حمایت از مصرف‌کنندگان با حضور عباس علی‌‎آبادی، وزیر صنعت، معدن و تجارت، مدیران کل صمت استان‌ها و ۳۶ شرکت برتر حامی حقوق مصرف‌کننده در سالن همایش‌های حوزه هنری انقلاب اسلامی تهران برگزار شد.

علی‌آبادی در این همایش بیان کرد: در معاملات میان تولیدکننده و مصرف‌کننده باید اخلاق حکم‌فرما باشد؛ یعنی محصول تولیدی همانی باشد که از سوی تولیدکننده معرفی می‌شود. در معامله هر دو طرف باید راضی باشند و یا اینکه طرف دوم معامله مغموم نشده باشد زیرا اگر این اتفاق بیفتد، معامله حرام و باطل خواهد بود.

سید مهدی فرحی، قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی نیز در این همایش عنوان کرد: امروز علم مدیریت دنیا در قالب «CSM» و «CSI»، بزرگ‌ترین حمایت از مصرف‌کننده را در کیفیت قرار دادند. کیفیت، تنوع، قیمت، خدمات پس از فروش و تحویل به‌ موقع، پنج شاخص (Q) بزرگ است.

وی خاطرنشان کرد: در مبحث دیگر، به صدای اول و دوم مشتری پرداخته می‌شود. مدیریت رضایت مشتری و شاخص‌های رضایت مشتری، صدای اول مشتری بوده و اینکه بدانیم حق با مشتری است. درخواست مشتری و نیازهای ایشان در آینده را صدای دوم مشتری گویند و اگر صدای مشتری شنیده نشود، بنگاه باید هزینه‌ شکست درونی و بیرونی را متحمل شود؛ همچنین اگر مشکل یک محصول تولیدی با کمال دقت برطرف شود، اعتبار شرکت حفظ خواهد شد.

گفتنی است در انتهای مراسم با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، قائم مقام وزیر در امور بازرگانی و رئیس سازمان حمایت از مصرف‌کننده، از شرکت فولاد خوزستان با اهدای تندیس طلایی این همایش به عنوان حمایت‌کننده برتر تقدیر شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز