خبرگزاری کار ایران

اجرای «جنایات و مکافات» در تالار وحدت از سر گرفته می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۷۴۰۱۴

با برطرف شدن مشکلات به وجود آمده در همسان سازی دکور نمایش «جنایات و مکافات» در محل اجرا، این نمایش مجددا از امروز روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش ایلنا، نمایش «جنایات و مکافات» به کارگردانی رضا ثروتی و تهیه‌کنندگی ماهان حیدری در اولین اجرای خود در روز سه شنبه هفته گذشته ۲۱ خرداد در تالار وحدت با مشکل همسان‌سازی دکور با ماشینری تالار مواجه شد و به درخواست کارگردان و گروه نمایشی تا برطرف شدن کامل مشکلات فنی پیش آمده و با موافقت مدیرعامل بنیاد رودکی اجراها متوقف شد اما در حال حاضر مشکلات فنی به طور کامل برطرف شده و اجراهای این نمایش از امروز (بیست و ششم خرداد) از سر گرفته خواهد شد.

نمایش «جنایات و مکافات» بر اساس رمان «جنایت و مکافات» فئودور داستایوفسکی، جدیدترین اثر رضا ثروتی به عنوان نویسنده، طراح و کارگردان است که در آن بابک حمیدیان، آتیلا پسیانی، طناز طباطبایی، مهدی سلطانی، مینا ساداتی، پیام دهکردی، پانته‌آ بهرام، اصغر پیران و بهناز جعفری به ایفای نقش می‌پردازند و بابک حمیدیان نقش رادیون رومانویچ راسکولنیکف را برعهده دارد.

راسکولنیکف دانشجویی است که ناخواسته مرتکب قتلی شده و از آن پس دچار اختلالات روانی شده و در نهایت خود را تسلیم پلیس می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز