کد خبر: 767090 A

مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران:

مدیرکل اداره میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان تهران گفت: آثار منحصر به فرد موزه‌های تخصصی مانند موزه رضا عباسی در حوزه آثار خوشنویسی و نگارگری می‌توانند برند موزه‌های تهران برای جذب گردشگران داخلی و خارجی باشد.

به گزارش ایلنا، پرهام جانفشان (مدیرکل اداره میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان تهران) در بازدید خود از موزه رضا عباسی با تاکید بر این‌که برندسازی برای موزه‌های استان تهران مزیت رقابتی ایجاد می‌کند، گفت: با تعریف یک برند مناسب برای موزه‌ها می‌توان چشم‌انداز و نقشه راهِ درستی در جذب حداکثری گردشگران تبیین و ترسیم کرد.

او به پویش شهروندی «تهران، موزه‌ای به وسعت یک شهر» که همزمان با روز جهانی موزه در تهران شکل گرفته، اشاره کرد و افزود: از نظر اساتید و افراد صاحب نظر در حوزه‌های میراث فرهنگی و برندسازی برای معرفی بهتر موزه‌ها می‌تواند استفاده شود.

وی از مدیریت موزه رضا عباسی خواست تا برای معرفی بهتر آثار خوشنویسی و نگارگری به نمایش گذاشته شده با معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد همکاری بیشتری داشته باشد.

جانفشان در پایان از برنامه‌‌های حمایتی این موزه در زمینه‌ی مناسب‌سازی مسیرهای دسترسی برای افراد دارای معلولیت جسمی و برگزاری مراسم‌های تخصصی ویژه این شهروندان نیز تقدیر و تشکر کرد.

گردشگران برندسازی موزه رضا عباسی برندسازی برای موزه‌های استان تهران تهران، موزه‌ای به وسعت یک شهر
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر