خبرگزاری کار ایران

برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی و عکس در آرت تایم گالری

asdasd
کد خبر : ۷۶۳۶۶۹

نمایشگاه هنرهای تجسمی و عکس هنرمندان ایرانی با آثاری از محمد احصایی، ناصر تقوایی، هانیبال الخاص، کامبیز درمبخش، ایرج شافعی و .. ۲۷ اردیبهشت تا ۱ خرداد در آرت تایم گالری برپا می‌شود.

به گزارش ایلنا، نمایش هنرهای تجسمی و عکس و..  هنرمندان ایرانی در روز جمعه ۲۷ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا چهارشنبه ۱ خرداد ادامه خواهد یافت.

در این نمایشگاه مجموعه‌ای از عکس‌های ناصر تقوایی (فیلم‌ساز، عکاس و نویسندهٔ ایرانی و از پیشگامان «موج نوی سینمای ایران») و همچنین آثاری از سیدمحمد احصایی از پایه‌گذاران نقاشیخط در دورهٔ معاصر ایران، کامبیز درمبخش (طراح، کاریکاتوریست، گرافیست و دارنده نشان عالی «هنر برای صلح»،) آثار کلاژ پرویز نقیبیان (هنرمند پیشکسوت)، هانیبال الخاص (آغازگر طراحی فیگوراتیو در نقاشی نوگرا)، ایرج شافعی (هنرمند) و آثار نقاشی عبدی اسبقی، ناصر اویسی، محسن موسوی، بنفشه رحیمی، مهدی موحدی و نسرین تقوی به نمایش گذاشته می‌شود.

آرت تایم گالری با گردآوری آثار جمعی از هنرمندان معاصر، به امید ساختن پلی از دیدگاه دیروز و امروز، تا فردایی درخشان در عرصه هنر ایرانی، نمایشگاه هنرهای تجسمی و عکس را برپا می‌کند.

نمایشگاه گروهی این هنرمندان روز  جمعه ۲۷ اردیبهشت از ساعت ۱۶  در آرت تایم گالری به نشانی زعفرانیه، خیابان آصف، کوچه پرویز وهابی، پلاک ۱۴ افتتاح خواهد شد و تا چهارشنبه ۱ خرداد ادامه خواهد یافت.

این گالری پنجشنبه‌ها تعطیل است و ساعت بازدید ۱۱ تا ۱۸ خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز