خبرگزاری کار ایران

گزارش تصویری نمایش «مارگاک» با موضوع یک بحران

asdasd
کد خبر : ۷۶۱۱۸۷

«مارگاک» به کارگردانی داود زاهدی و با موضوع بحران روابط زن و مرد در عمارت نوفل‌لوشاتو روی صحنه رفته است که گزارش تصویری آن را می‌توانید ببینید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نمایشنامه «مارگاک» در قرن نوزدهم توسط آگوست استریندبرگ نوشته شده که این روزها با ترجمه جواد عاطفه و کارگردانی داود زاهدی در عمارت نوفل‌لوشاتو روی صحنه رفته است. گزارش تصویری آن را که توسط «محمد جلالی» تهیه شده،‌ می‌توانید در ادامه ببینید.

 خلاصه داستان نمایش «مارگاک» چنین آمده است: «حتی تو سکوت تاریک شب جایی که فقط صدای نفس‌هاشون به گوش می‌رسه می‌تونن صدای خشن و خش‌دار نفس‌های اونم بشنون.»

عنوان اصلی نمایشنامه «طلبکارها» بوده که مترجم، در برگردان فارسی از عنوان «مارگاک» برای آن استفاده کرده است؛ متنی ناتورالیستی با محوریت بحران روابط بین زن و مرد و بی‌سرانجامی آن.

امین رقیب‌دوست، محمدرضا هلال‌زاده و شقایق صحرائی بازیگران این اثر نمایشی هستند که از ۱۰ تا ۳۱ اردیبهشت هر شب ساعت ۱۹:۴۵ در سالن شماره دو عمارت نوفل‌لوشاتو روی صحنه می‌رود.

سایر عوامل این نمایش عبارتند از: تهیه‌کننده: داود زاهدی،دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: مهرناز آژند، طراح صحنه: داود زاهدی، طراح گریم: آزاده مالمیر، ساخت دکور: دانیال محسنی، ساخت مجسمه: مسعود سلیمان، صدای کودک: آوینا زاهدی، طراح پوستر و بروشور: بهزاد نوحسینی، عکاس و ساخت تیزر: محمد جلالی، تبلیغات مجازی: ریما تئاتر، موسیقی:All I Want (Sarah Blasko)-  Yesterday، When I Was Young (Charles Aznavour)

علاقه‌مندان برای تماشای این اثر می‌توانند به عمارت نوفل‌لوشاتو به نشانی حافظ، نوفل‌لوشاتو، بعد از چهارراه رازی، نرسیده به خیابان ولیعصر، کوچه زیبا، پلاک ۱، عمارت نوفل‌لوشاتو مراجعه کنند.

عکس‌ها از: محمد جلالی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز