خبرگزاری کار ایران

فراخوان نهمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی

asdasd
کد خبر : ۷۵۴۳۷۷

همین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و با همکاری بنیاد فرهنگی هنری بین‌المللی امام رضا (ع) و معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی و مطالعه کتاب‌های مرتبط با سیره‌ ائمه خواهد بود.

به گزارش ایلنا، نهمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و با همکاری بنیاد فرهنگی هنری بین‌المللی امام رضا (ع) و معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی و مطالعه کتاب‌های مرتبط با سیره‌ پاک ائمه‌ معصومین (ع) به‌ویژه حضرت امام رضا (ع)، حضرت معصومه (س) و با بخش ویژه سیره حضرت ابن‌الرضا امام جواد علیه‌ السلام (که طبق روال هر دوره با هدف افزوده شدن منابع مرتبط با سیره یکی از معصومین(ع) به جشنواره نهم اضافه شده است) همزمان با ایام فرخنده دهه‌کرامت، برگزار می‌شود.

رده سنی «کودک» (۴ تا ۱۲ سال)

 «امام رضا علیه‌السلام»، زهرا عبدی، انتشارات جمکران، (متولدین ۱۳۸۶تا ۱۳۸۹)

«کبوترها و آهوها»، سید احمد میرزاده، انتشارات به نشر، (متولدین ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۴)

«فاطمه و فاطمه»، محمد مهاجرانی، انتشارات زائر، (متولدین۱۳۹۰ تا ۱۳۹۴)

«هشت قصه از امام جواد علیه‌السلام»، حسین فتاحی، انتشارات قدیانی (متولدین ۱۳۸۶ تا ۱۳۸۹) (بخش ویژه)

 رده سنی «نوجوان» (۱۳ تا ۱۷ سال)

«راز آن بوی شگفت؛ داستانی بر اساس زندگی امام رضا علیه‌السلام»، فریبا کلهر، انتشارات به نشر

«با کبوترهای گنبد؛ سروده‌هایی درباره امام رضا علیه‌السلام برای نوجوانان»، احمد میرزاده، انتشارات به نشر

«درختی که بال در آورد؛ داستان‌هایی از زندگی امام جواد علیه‌ السلام» مجید ملامحمدی، انتشارات بوستان کتاب (بخش ویژه)

گفتنی‌ست بخش‌های جشنواره این جشنواره در دو بخش «فردی» و «خانوادگی» برگزار می‌شود که علاقه‌مندان می‌توانند با مطالعه منابع مرتبط با این بخش، در دو شیوه مکتوب و الکترونیکی در جشنواره شرکت کنند.

همچنین علاقه‎مندان می‎توانند با مراجعه به سایت www.razavi.iranpl.ir هم از نحوه شرکت در جشنوراه در رده‎های سنی مختلف مطلع شوند و هم فایل کتاب‎ها را از این طریق دریافت نمایند.

رضوی شرکت‌کنندگان می‌توانند علاوه بر ارسال آثار از طریق الکترونیک آثار مکتوب خود را به نزدیک‌‌ترین کتابخانه عمومی محل زندگی‌شان تحویل دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز