خبرگزاری کار ایران

نامگذاری خیابانی به نام جمشید مشایخی در تهران

asdasd
کد خبر : ۷۴۷۳۱۰

با رای موافق اعضای شورای شهر تهران، خیابان "ج" در ولنجک تهران به نام مرحوم جمشید مشایخی تغییر یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در صد و سی و چهارمین جلسه شورای شهر تهران دو فوریت نامگذاری خیابانی در منطقه یک به نام جمشید مشایخی مطرح شد.

احمد مسجدجامعی در خصوص این طرح گفت: مرحوم مشایخی بسیار اهل فتوت و دستگیر مردم بود و در جهت کاهش آلام آنان کمک می‌کردند.

 عضو شورای شهر تهران افزود: اوایل دهه هفتاد آقای مشایخی در سریالی تحت عنوان "پیک سحر" نقش یک رفتگر به نام مش رحمان را ایفا کرد و انصافاً نقش رفتگران را در این سریال احیا کردند و پس از آن هم ما پارکی را تحت عنوان رفتگر نامگذاری کردیم.

وی افزود: خانواده آقای مشایخی هم موافق هستند که نام خیابان "جیم" در منطقه ۱ تهران را با نام مرحوم جمشید مشایخی نامگذاری کنیم. ایشان در همین خیابان زندگی می‌کردند و پیشنهاد این نامگذاری از سوی آقای ایرج راد مطرح شد.

مرتضی الویری در مخالفت با دو فوریت این طرح گفت: این دو فوریت‌ها شأن شورا را پایین می آورد.

وی گفت: این نوع کارها، به نوعی شائبه پوپولیستی را در ذهن ایجاد می کند، چرا که اگر دو فوریت مطرح نشود، مشکلی ایجاد نمی شود.

 در نهایت دو فوریت این طرح با ۱۳ موافق و یک مخالف به تصویب رسید.

همچنین در جریان بررسی جزئیات طرح، نامگذاری خیابان جیم در منطقه یک تهران با نام مرحوم جمشید مشایخی با ۱۵ موافق و بدون مخالف به تصویب رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز