خبرگزاری کار ایران

سکوت فردوسی پور در جشنواره جام جم شکست/ حتی در رسانه خودم به من بی‌مهری شد/ جایزه مردم مثل اکسیر است

asdasd
کد خبر : ۷۳۹۶۰۴

عادل فردوسی‌پور تندیس جایزه مردمی بهترین برنامه و تندیس بهترین تهیه‌کننده برنامه ترکیبی از جشنواره جام جم دریافت کرد.

به گزارش ایلنا، عادل فردوسی‌پور ساعاتی قبل تندیس جایزه مردمی بهترین برنامه و تندیس بهترین تهیه‌کننده برنامه ترکیبی از جشنواره جام جم دریافت کرد و سپس به بیان توضیحاتی درباره سخت‌ترین سال کارنامه کاری خود پرداخت.

تهیه‌کننده برنامه نود با بیان اینکه سخت‌ترین سال کاری خود را امسال تجربه کرده است، گفت: گرفتن دو جایزه از داوران جشنواره جام جم و مردم پاسخ به همه سختی‌هایی است که امسال به او و همکارانش تحمیل شده است.

وی افزود: خوشحالم که در سخت‌ترین سال کاری‌ام، دو جایزه گرفتم که یکی از آنها را هیئات داوران برای بهترین برنامه ترکیبی به من دادند و دیگری را مردم. من فرزند رسانه ملی هستم و به نوعی مدیون این رسانه‌ام. بر همین اساس در این ۲۲ سال همیشه سعی کردم صادقانه کار کنم.

فردوسی‌پور در ادامه بیان کرد: خوشحالم در سخت‌ترین سال کاری که حتی در رسانه خودم به من بی‌مهری شد، در این جشنواره هم از طرف مردم و هم از طرف اهالی رسانه دیده شدم. جایزه‌ای که مردم به من دادند، بسیار ارزشمند بوده و واقعا نمی‌دانم با چه زبانی از آنها تشکر کنم. برای سختی‌های امسال منقلب شدم، ولی این جایزه که لطف مردم و سازمان بود، مثل یک اکسیر است و تمام غم‌هایم را کنارمی‌گذارد.

وی در بخش پایانی صحبت‌هایش با اشاره به اختلال ایجاد شده در سیستم رای‌گیری جشنواره جام‌جم، از وزیر ارتباطات، پلیس فتا و همچنین معاون سیما و ستاد برگزاری جشنواره که از آرای مردمی صیانت کردند، تشکر کرد و جایزه‌اش را متعلق به مردم دانست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز