کد خبر: 735853 A

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد؛

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد که تغییر آرا در جشنواره جام جم توسط شرکتی انجام شده که هیچ مجوزی از وزارت ارتباطات ندارد.

به گزارش ایلنا، آذری جهرمی (وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات) در توئیتر خود نوشت: بررسی‌های بیشتر نشان می‌دهد، دستکاری در نظر مردم برای انتخاب محبوبترین برنامه سال صداوسیما صرفاً برای یک روز نبوده و در سه روز متوالی صورت پذیرفته است.

 همچنین سیدجمال هادیان طبائی زواره (رییس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات) درباره ادعای دبیر جشنواره تلویزیونی جام‌جم اعلام کرد که تغییر آرا در شرکت طرف قرارداد تبلیغات انحصاری صداوسیما صورت گرفته است که هیچ مجوزی از وزارت ارتباطات ندارد.

هادیان افزود: دبیر جشنواره تلویزیونی جام جم مدعی شده است جابجایی آرای نظرسنجی محبوبترین برنامه صداوسیما را شرکتی که از وزارت ارتباطات مجوز دارد، انجام داده است اما  تغییر آرا در شرکت طرف قرارداد انحصاری تبلیغات صداوسیما صورت پذیرفته که هیچ مجوزی از وزارت ارتباطات  ندارد.

21

 

شرکت طرف قرارداد تبلیغات انحصاری صدا و سیمااز وزارت ارتباطات مجو
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر