خبرگزاری کار ایران

جوابیه کیش ایر نسبت به خبر نقص فنی پرواز روز گذشته به‌سمت تهران

کد خبر : ۶۹۱۲۹۱

روابط عمومی کیش ایر نسبت به خبر منتشر شده با عنوان «نقص فنی در پرواز کیش‌- تهران/ بازگشت‌ هواپیما بعد از ۱۵ دقیقه پرواز» خبرگزاری ایلنا واکنش نشان داده و ضمن عذرخواهی از مسافران این پرواز توضیحاتی را درباره نقص فنی به‌وجود آمده ارائه داد.

به گزارش ایلنا، روابط عمومی کیش ایر نسبت به خبر منتشر شده با عنوان «نقص فنی در پرواز کیش‌- تهران/ بازگشت‌ هواپیما بعد از ۱۵ دقیقه پرواز» خبرگزاری ایلنا واکنش نشان داده و ضمن عذرخواهی از مسافران این پرواز توضیحاتی را درباره نقص فنی به‌وجود آمده، ارائه داد.

در متن این اطلاعیه آمده است:

« مدیریت روابط عمومی کیش ایر ضمن عرض پوزش از مسافرین محترم پروازی بابت تاخیر پرواز شماره  ٧٠٥٤مسیر کیش - تهران جهت تنویر اذهان علت تاخیر بوجود آمده را به اطلاع می‌رساند:

١- پرواز شماره.  ٧٠٥٤کیش ایر در ساعت ١٧:٣٠ جزیره کیش را به مقصد تهران ترک نمود.

١٠ دقیقه پس از انجام پرواز خلبان با بروز نقص فنی در سیستم الکترونیکی شرکت مواجه و به‌منظور رعایت اصول ایمنی تصمیم به بازگشت به فرودگاه جزیره کیش می‌نماید.

٢-پس از فرود هواپیما به جزیره کیش با توجه به مشخص بودن علت نقص فنی و اعلان مهندسین جهت رفع عیب در زمان کوتاه مسافرین محترم پروازی درخواست ترک هواپیما را نموده که بلافاصله اقدامات لازم به‌منظور جابجایی و انتقال مسافرین به سالن ترانزیت فرودگاه توسط عوامل ایستگاهی صورت می‌پذیرد.

٣- شایان ذکر است برخلاف اظهارات ذکر شده در خبر هیچ ممانعتی جهت خروج مسافرین از هواپیما به‌عمل نیامده است.

٤- هواپیما پس از رفع نقص و پاسخگویی عوامل ایستگاه به مسافرین درخصوص علت تاخیر در ساعت  ٢٠:٢٥فرودگاه کیش را ترک و در ساعت ٢٢ در فرودگاه مهرآباد تهران به‌سلامت می‌نشیند.

٥- در خاتمه ضمن عرض پوزش مجدد از مسافرین محترم پرواز ٧٠٥٤ یادآوری می‌نماید؛ رسالت کلیه شرکت‌های هواپیمایی من‌جمله کیش ایر برقراری پرواز با لحاظ اصل ایمنی می‌باشد. در مواقعی که پرواز به‌دلیل نقص فنی دچار تاخیر می‌گردد هرگونه اغماض و تعجیل می‌تواند عواقب ناخوشایند و جبران ناپذیر را به‌دنبال داشته باشد لذا حفظ آرامش مسافرین محترم مهم‌ترین عامل موثر جهت انجام پرواز ایمن توسط عوامل فنی و پرواز می‌باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز