خبرگزاری کار ایران

دستور ویژه دادستان کل کشور برای توقیف روزنامه صدای اصلاحات

asdasd
کد خبر : ۶۶۸۵۳۲

دادستان کل کشور در پی هتک حرمت به ساحت مقدس حضرت رقیه(س) در روزنامه صدای اصلاحات، دستور توقیف این روزنامه را صادر کرد.

به گزارش ایلنا، در پی هتک حرمت به ساحت مقدس حضرت رقیه(س) در یکی از روزنامه‌ها، حجت الاسلام‌ و‌ المسلمین منتظری دادستان کل کشور طی نامه‌ای به دادستان ویژه روحانیت تهران، خواستار توقیف این نشریه و برخورد با عاملان این اقدام شد.

متن این نامه به شرح زیر است:

حجت الاسلام و المسلمین عبداللهی

دادستان محترم ویژه روحانیت تهران

با سلام و تحیت

روزنامه صدای اصلاحات در شماره ۶۲۳ مورخ پنجشنبه ۲۲/۶/۹۷ و درست در روزی که همه عاشقان و عزاداران حسینی به نام حضرت رقیه (س) دختر گرانقدر حضرت سید الشهدا(ع) به سوگواری می پرداختند، با کمال تاسف عکس و عنوانی را در تیتر صفحه اول خود منعکس نموده که مصداق بارز هتک حرمت خاندان عصمت و طهارت می‌باشد.

بدین جهت مقرر می‌دارد ضمن تحت پیگرد قرار دادن مدیرمسئول روزنامه مذکور در اولین فرصت، تقاضای مجازات مناسب و توقیف نشریه هتاک را از دادگاه صالح بنمایید.

نظر به اینکه این اقدام موجب تالم خاطر و اعتراض امت اسلامی و عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) در این ایام حزن و اندوه شده است، ضروری است نتیجه اقدامات، اعلام عمومی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز