خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه و بازارچه "ایران هنر" به بوستان رازی می‌رود

asdasd
کد خبر : ۶۵۵۲۸۹

بازارچه و نمایشگاه "ایران هنر" طی روزهای 25 الی 27 مرداد ماه با هدف معرفی آخرین دستاوردها و آثار خلاقانه هنری در بوستان رازی برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، اکبر بختیاری (مدیر فرهنگی هنری منطقه 11) با اشاره به برگزاری بازارچه و نمایشگاه ایران هنر در بوستان رازی گفت: همزمانی این برنامه با روز حمایت از صنایع کوچک و روز تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی مناسب است.

بختیاری در ادامه خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه و بازارچه تولیدات هنری بصورت زنده توسط هنرمندان طراحی و ساخته می‌شود و هنرمندان در رشته‌های مختلف هنری ازجمله خراطی و لایه چینی، گلدوزی، زیورآلات سنتی، چرم، پتینه و نقاشی روی چوب، معرق و قاب‌سازی، منبت، شمع‌سازی، میناکاری، معرق و فرش و جاجیم روی سفال، ساخت سازهای سنتی، زری‌بافی، سفال و سرامیک، هنرهای چوبی، نقاشی با نخ، همجوشی شیشه، چاپ دستی و ده‌ها رشته و سبک هنری آخرین تولیدات خود را به نمایش خواهند گذاشت.

او ضمن تشریح اهداف این برنامه اذعان داشت: بازارچه و نمایشگاه "ایران هنر" فارغ از معرفی هنر اساتید ایرانی و نمایش اوج نبوغ و ظرافت هنر این هنرمندان، زمینه‌ای برای تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی را فراهم می‌کند و شهروندان ضمن بازدید از نمایشگاه امکان ثبت نام در دوره‌های آموزشی و کار آفرینی را هم خواهند داشت و در عین حال سرمایه‌گذاران و خریداران این نوع کالای ایرانی می‌توانند سفارشات خود را دنبال کنند.

علاقمندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه از ساعت 18.30 به آدرس میدان قزوین، خیابان قزوین، خیابان شهید مرادی، بوستان رازی، فرهنگسرای رازی مراجعه یا برای کسب اطلاعات با تلفن 55423353 تماس حاصل کنند.

مراسم اختتامیه نیز در روز 29 مرداد ماه از ساعت 18.30 در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای رازی واقع در آدرس فوق مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز