کد خبر: 621629 A

در جشنواره «من دوستدار کتابم»؛

جشنواره «من دوستدار کتابم» با حمایت مرکز نشر دانشگاهی وزارت علوم و تعدادی از ناشران در نمایشگاه کتاب تهران، برای حمایت از خریداران کتاب و ترویج فرهنگ کتابخوانی و فرهنگ‌سازی برای ممانعت از کپی غیرقانونی برگزار می‌شود. در این جشنواره شرکت‌ها و موسسات بزرگ اقتصادی و فرهنگی به کمک کتاب پلاس شتافته‌اند.

به گزارش ایلنا، در سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، جشنواره «من دوستدار کتابم» با حمایت مرکز نشر دانشگاهی وزارت علوم تحقیقات و فناوری، تعدادی از ناشران و رسانه‌های مرتبط با کتاب از 12 الی 22 اردیبهشت در مصلای تهران برگزار شد. این جشنواره به منظور حمایت از خریداران کتاب و ترویج فرهنگ کتاب، کتابخوانی و فرهنگ‌سازی برای ممانعت از کپی غیرقانونی کتاب برگزار می‌شود. در این جشنواره شرکت‌ها و موسسات بزرگ اقتصادی و فرهنگی به کمک کتاب پلاس شتافته‌اند.

در حال حاضر ناشران بسیاری از جمله مرکز نشر دانشگاهی وزارت علوم تحقیقات و فناوری، ققنوس، مجد، رسا، کتاب دانشگاهی، میزان و فاطمی به جشنواره پیوسته‌اند. تا پایان آخرین روز نمایشگاه سایر ناشرین نیز به این جشنواره ملحق خواهند شد تا مشتریان خود را از مزایای طرح بهره‌مند سازند و بعد از نمایشگاه کتاب با مشتریان خود در ارتباط باشند.

در جشنواره «من دوستدار کتابم»، خریدار کتاب در کنار کتاب اصلی، امتیازات و تخفیف‌های ویژه‌ای از حامیان جشنواره دریافت خواهد کرد.

از جمله موسساتی که در این جشنواره به ارائه خدمات به خریداران کتاب می‌پردازند می‌توان به دیجی کالا، سفارش آنلاین غذای چنگال، شرکت‌های اینترنتی (آسیاتک، های وب، پیشگامان و رهام داتک)، سامانه آنلاین سفارش غذا ریحون، سایت ایوند، درگاه پرداخت شخصی آیدی پی، سینما تیکت، تیوال، سفارش آنلاین میوه میوا، مرجع دانلود فیلم و سریال مای اپس و کتاب صوتی نوار، اشاره کرد.

ضمنا کتاب پلاس با فراهم آوردن بستر لازم جهت ارائه خدمات پس از فروش و تکمیلی، به حمایت از ناشران و خوانندگان کتاب پرداخته است. تا مخاطب به دلیل خدماتی که در کنار کتاب دریافت می‌کنند از خرید کتاب کپی ممانعت کنند.

از جمله این خدمات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- خریدار کتاب با برچسب کتاب پلاس می‌تواند تجربه خواندن کتاب را با اشخاص دیگری که این کتاب را خریده‌اند، به اشتراک بگذارد و اگر مشکلی در فهم کتاب دارد مطرح کند.

2- در باشگاه مشتریان ناشر به ازای نقد کتاب و نتایج حاصل از خواندن و هر محتوایی که در کنار کتاب در فضای مجازی ایجاد کند از ناشر امتیاز دریافت می‌کند و به ازای آن امتیازات می‌تواند از چندین موسسه، شرکت و همچنین خود ناشر خدمات ارزنده‌ای دریافت کند.

3- خریدار کتاب می‌تواند در کنار کتاب، قسمتی از کتاب را به صورت صوتی نیز گوش کند یا خلاصه ‌از آن را مطالعه کند، یا بخشی از کتاب را به صورت اینفوگراف یا فایل الکترونیک یا فایل صوتی دریافت کند.

4- حتی می‌تواند به عنوان سفیر‌ کتاب، آن را در فضای مجازی با تولید محتوای مبتنی بر کتاب ترویج کند و از ناشر امتیاز دریافت کند.

2

3

4

مرکز نشر دانشگاهی جشنواره «من دوستدار کتابم»
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر