خبرگزاری کار ایران

«اسکرین‌شات» روی صحنه می‌رود.

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۷۴۷۴

نمایش «اسکرین‌شات» به نویسندگی و سامان شمس و کارگردانی امیر عباسی در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایلنا، نمایش اسکرین شات به نویسندگی و تهیه‌کنندگی سامان شمس و طراحی و کارگردانی امیر عباسی که از  ۲۸ تیر تا ۲۷ مرداد ساعت ۲۰:۱۵ در سالن ۳ پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود، همزمان با رونمایی پوستر، عوامل نمایش را معرفی کرد. 

عوامل نمایش «اسکرین‌شات» به این قرار است:

 بازیگران: امیرحسین رضازاده، حامد آرامی، امیرحسین همایونی، ستاره فلاح فرد، سحر قلباربند، حسین جاهد،  رومینا کوهزاد و مرضیه ابراهیمی. دستیار کارگردان و برنامه‌ریز:  سمیه قدیمی، مدیر اجرایی: حسین عباسی، منشی صحنه: مبینا گروسی، طراح صحنه: امیر عباسی، مدیر صحنه: معصومه‌پور نورام طراح نور: علی حیدری قمصری، طراح صدا: حمید باباخانی، طراح لباس: ستاره فلاح‌فرد، طراح گریم: شانا زیوردار، طراح پوستر: واهب مصلحی فرد، عکاس: ندا رضایی، ساخت تیزر: علی گلزاری، مشاور امور رسانه: ناصر ارباب.

در خلاصه نمایش آمده است: فرض کنید در یک دورهمی، در کنار همسر و دوستانتان، مجبور شوید تمام محتویات تلفن همراهتان را با صدای بلند بخوانید. علاقمندان جهت اطلاعات بیشتر و رزرو بلیت میتوانند به سایت تیوال مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز