خبرگزاری کار ایران

«هماتوم» آماده نمایش شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۱۷۵۳

با پایان مراحل تدوین و صداگذاری فیلم کوتاه داستانی «هماتوم»، این اثر برای حضور و نمایش در جشنواره‌های داخلی و خارجی آماده می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی پروژه، مراحل تولید و پس تولید فیلم کوتاه «هماتوم» به نویسندگی و کارگردانی علی رفتاری به پایان رسید و این اثر آما‌ده نمایش در فستیوال‌های ملی و بین‌المللی می‌شود.

تهیه کننده این فیلم بر عهده هخامنش دبستانی و مجری طرح آن علی نصر است و همچنین علی ثانی‌فر، بهناز جعفری٬ راضیه منصوری٬ مرجان صادقی٬ آذر امیرخوانساری و باران مقدم در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

در توضیحی درباره داستان و موضوع این فیلم کوتاه آمده است: «هماتوم(Hematoma)» به جمع شدن خون در بخشی از بدن اما بیرون از رگ‌های خونی گفته می‌شود.

 در این اثر وحید ابراهیمی به عنوان مدیر فیلمبرداری و میثم معتمدی به عنوان مدیر صدابرداری همکاری داشته‌اند.

همچنین سایر عوامل تولید آن عبارتند از: تدوینگر: حسین جمشیدی گوهری، طراح گریم: رضا عربی٬ طراح صحنه: سعید حسنلو، طراح لباس: سمانه احمدی مطلق ٬صداگذار: رامین ابوالصدق، مدیر روابط عمومی رکسانا قهقرایی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: الهه برادران، دستیار دوم کارگردان و دستیار برنامه‌ریز : ابوالفضل مقیسه، دستیار سوم کارگردان: حسین رفتاری، منشی صحنه: غزال غلامی، دستیار تهیه: قاسم غضنفری، عکاس: احسان نقابت، مدیر تدارکات: محسن اسماعیلی.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز