خبرگزاری کار ایران

دوبله «پیتر پن و وندی» به شبکه نمایش خانگی آمد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۸۱۹۱

فیلم «پیتر پن و وندی» به‌تازگی با دوبله فارسی توسط پلتفرم فیلم‌نت در دسترس علاقه‌مندان به سینمای روز دنیا قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا، فیلم «پیتر پن و وندی» با دوبله اختصاصی در پلتفرم فیلم‌نت منتشر شد.

ماجراهای پیتر پن، پسری که نمی‌خواست بزرگ شود، یکی از خاطرات جمعی چند نسل از کودکان سرتاسر دنیا است. به همین دلیل، هر چند سال یک بار شاهد تلاش برای بازخوانی تصویری جدیدی از این داستان همیشه محبوب هستیم.

دیوید لاوری فیلمساز 42 ساله پیش از این با ساخت فیلم «داستان یک روح» (A Ghost Story) با بازی کیسی افلک و رونی مارا خودش را به‌عنوان یک استعداد بزرگ به سینمادوستان معرفی کرد. این فیلم مستقل و کم‌هزینه با استقبال گسترده منتقدان روبه‌رو شد. فیلم‌های «پیرمرد و تفنگ» (با بازی رابرت ردفورد) و «شوالیه سبز» (با بازی دو پاتل، آلیسیا ویکاندر و جوئل اجرتون) دو نکته را ثابت کردند: یکی این‌که لاوری واقعا فیلمساز مستعدی است و دیگری این‌که تمایلی به این ندارد که خودش را به یک حوزه خاص محدود کند و دوست دارد آثاری متفاوت و متنوع بسازد. حالا او به‌سراغ پروژه‌ای رفته که، به گفته خودش، مدت‌ها اشتیاق کار رویش را داشت: پیتر پن.

فیلم «پیتر پن و وندی»، داستان جاودانه دختر جوانی است که با سرپیچی از خواسته‌های والدینش برای رفتن به مدرسه شبانه روزی، با دو برادر کوچکترش به سرزمین نِوِرلند جادویی سفر می‌کند. الکساندر مولونی (در نقش پیتر پن)، اور گابو اندرسون (در نقش وندی)، یارا شهیدی (در نقش تینکر بل) و جود لاو (کاپیتان هوک) از بازیگران اصلی «پیتر پن و وندی» محسوب می‌شوند.

«پیتر پن و وندی» 28 آوریل 2023 (8 اردیبهشت 1402) توسط سرویس استریم دیزنی پلاس منتشر شد. در وبسایت راتن تومیتوز که به جمع‌آوری نقدها اختصاص دارد، 65 درصد از 115 نقد منتشرشده بر «پیتر پن و وندی» مثبت بوده است و میانگین امتیاز 6.2 از 10 برای این فیلم ثبت شده است. برآیند نظرات منتشرشد در این وبسایت به این اشاره می‌کند که وفاداری اجباری «پیتر پن و وندی» به انیمیشن کلاسیک پیتر پن، مانع از این می‌شود که این فیلم بتواند روح سرزمین نِوِرلند [ناکجاآباد] را بازتاب دهد، اما کارگردانی متفکرانه دیوید لاوری، بخشی از جادوی خود را به این اثر نمایشی بخشیده است.

در وبسایت متاکریتیک (که میانگین امتیازات منتقدان را بازتاب می‌دهد، بر اساس 32 نقد ثبت‌شده، میانگین امتیاز «پیتر پن و وندی» 61 از 100 است که نشان‌دهنده «نقدهای عمدتا مطلوب» است.

«پیتر پن و وندی» به‌تازگی با دوبله اختصاصی توسط پلتفرم فیلم‌نت در دسترس علاقه‌مندان به فیلم‌های روز سینمای جهان قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز