خبرگزاری کار ایران

تخفیف ۳۰ تا ۷۰ درصدی برخی مجموعه‌های فرهنگی و هنری تهران

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۲۹۲۱

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران ارزش بسته‌ نوروزی ٣٠٠ هزار تومان است که به مسافران و گردشگران فقط ١٠ هزار تومان فروخته می‌شود. بن تخفیف ۳۰ تا ۷۰ درصدی برخی مجموعه‌های فرهنگی و هنری تهران در این بسته‌ها قرار دارد.

به گزارش ایلنا به نقل از ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور، امیر قاسمی با بیان اینکه ایستگاه های اطلاع‌رسانی و استقبال از مسافران نوروزی با شعار «تهران دوست داشتنی» و در قالب ویژه برنامه های نوروزی تحت عنوان «بهار ایران» برپا شده است، گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده در ۷۹ نقطه تهران ایستگاه‌های اطلاع رسانی و در ۱۱ نقطه مبادی ورودی تهران، ایستگاه‌های استقبال از مسافران راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه ۱۴۰ هزار بسته تهرانگردی تاکنون آماده شده است تا با قیمت تنها ١٠ هزار تومان به مسافران و گردشگران فروخته شود، گفت: ارزش این بسته‌ها ۳۰۰ هزار تومان است که تنها به قیمت ۱۰ هزار تومان به فروش می رسد و به کودکانی که به همراه والدین خود برای خرید این بسته ها مراجعه کنند نیز یک کتاب هدیه داده می‌شود.

به گفته قاسمی، در داخل بسته‌های گردشگری، نقشه به‌روز تهران و مکان‌های دیدنی آن و همچنین تصاویر و معرفی جاذبه‌های گردشگری شهرداری تهران و پایتخت وجود دارد.

معرفی ناشناخته‌های تهران

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران افزود: هدف ما معرفی ناشناخته‌های تهران است که در این بسته به این مهم توجه شده است. همچنین تخفیف ۳۰ تا ۷۰ درصدی برخی مجموعه‌های فرهنگی و هنری نیز در داخل این بسته‌ها وجود دارد و این در حالی است که علاوه بر لیست مراکز دارای تخفیف، ۱۵ بُن دو نفره برای بازدید از مراکز مختلف همچون توچال، برج آزادی و... در داخل بسته‌ها گنجانده شده و به همین دلیل نیز ارزش ریالی بسته گردشگری، حدود ۳۰۰ هزار تومان است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز