خبرگزاری کار ایران

«خیلی دور خیلی نزدیک» در شبکه نمایش خانگی

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۹۲۱

فیلم سینمایی «خیلی دور خیلی نزدیک» به کارگردانی رضا میرکریمی در شبکه نمایش خانگی عرضه شد.

به گزارش ایلنا، «خیلی دور خیلی نزدیک»، فیلم تحسین‌شده رضا میرکریمی، توسط پلتفرم فیلم‌نت به شبکه نمایش خانگی آمد.

«خیلی دور خیلی نزدیک» چهارمین فیلم بلند میرکریمی پس از «کودک و سرباز»، «زیر نور ماه» و «این‌جا چراغی روشن است» و محصول سال 1383 است. این فیلم ماجرای یک جراح مغز و اعصاب را روایت می‌کند که به تازگی متوجه بیماری وخیم پسرش شده است. او که به خدا اعتقادی ندارد و با پسرش هم رابطه خوبی ندارد، با فهمیدن این موضوع در کویر به دنبال پسرش که ستاره‌شناس است، راه می‌افتد و خطراتی برایش به وجود می‌آید که دید او را نسبت به زندگی تغییر می‌دهد.

مسعود رایگان، الهام حمیدی، افشین هاشمی، سعید ابراهیمی‌فر، کیانوش گرامی، رضا توکلی و یلدا قشقایی از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم «خیلی دور خیلی نزدیک» نقش‌آفرینی کرده‌اند. میرکریمی علاوه بر کارگردانی، نگارش فیلمنامه و تهیه «خیلی دور خیلی نزدیک» را نیز به عهده داشته است.

«خیلی دور خیلی نزدیک» در سال 1383 در بیست‌وسومین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد و شش سیمرغ بلورین را در رشته‌های بهترین فیلم، بهترین موسیقی متن (محمدرضا علیقلی)، بهترین صداگذاری (بهمن اردلان)، بهترین طراحی صحنه و لباس (امیرحسین اثباتی)، بهترین فیلمبرداری (حمید خضوعی ابیانه) و بهترین چهره‌پردازی (محمد قومی) به دست آورد. دریافت هفت جایزه بهترین فیلم، بهترین فیلم به انتخاب انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی، بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر نقش اول مرد (مسعود رایگان)، بهترین بازیگر نقش مکمل زن (الهام حمیدی)، بهترین کیفیت لابراتواری و بهترین چهره‌پردازی از نهمین جشن سینمای ایران (جشن خانه سینما) در سال 1384 و کسب چهار تندیس حافظ بهترین فیلم، بهترین موسیقی متن، بهترین تدوین (بهرام دهقانی) و بهترین صدا از نهمین جشن سینمایی و تلویزیونی دنیای تصویر (جشن حافظ) در سال 1385 از دیگر دستاوردهای «خیلی دور خیلی نزدیک» به شمار می‌آید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز