خبرگزاری کار ایران

گزارش آخرین شب اجراهای جشنواره موسیقی فجر

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۵۰۴

مجید رضوی برای اجرای خود در سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر، طرفداران خود را به نمایشگاه بین‌المللی کشاند.

به گزارش ایلنا به نقل از  ستاد خبری سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر، نخستین اجرای آخرین روز برگزاری جشنواره موسیقی فجر در بخش موسیقی پاپ، عصر چهارشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۱ توسط «مجید رضوی» در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی روی صحنه رفت. 

مجید رضوی برای افتتاح اجرای خود قطعه «آسمون» را انتخاب کرد و پس از خوشامدگویی به طرفدارانش، «پنج صبح»، «پدیده» و «چشم نظر» را برای افراد حاضر در سالن خوانندگی کرد. 

با آغاز اجرای قطعه «منم»، افراد حاضر در سالن اجرا رضوی همراه با خواننده اقدام به همخوانی متن قطعه کردند. اجرای «بلاخره» نیز با استقبال افراد حاضر در سالن مواجه شد و آن‌ها با روشن کردن چراغ تلفن‌های همراه خود این قطعه را در فضایی احساسی همراه با خواننده پاپ هم‌خوانی کردند. «طلا» ی رضوی نیز با استقبال طرفداران او مواجه شد به گونه‌ای که پس از اجرای این قطعه، افراد خاطر در صحنه با فریاد «دوباره دوباره» درخواست تکرار این قطعه را داشتند که این خواننده پاپ در پس از اجرای چندین قطعه دیگر، مجدداً «طلا» را خوانندگی کرد. 

«نگین قلبمی»، «بمیرم»، «گرگ و میش» و «دست گل» دیگر قطعاتی بودند که مجید رضوی در اجرای خود در سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر خوانندگی کرد. 

حسین احمدیان (ادوات الکترونیک)، مرودین عیشویی (کیبورد)، امین همه خانی (ادوات الکترونیک)، محمد دینار (گیتار)، نیکان زند (گیتار)، نیما پسندیده (گیتار)، امید قدسی (ویولن)، نوید رهنما (درامز)، سید یاسر صارمی (پرکاشن)، کسری تدین (ساکسیفون و فلوت) و امین نجف‌زاد (هنگ درام) نوازندگانی بودند که مجید رضوی را در این اجرا همراهی کردند. 

رضا بهرام هم  آخرین اجرای سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر را شامگاه چهارشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۱ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی روی صحنه برد. 

رضا بهرام که حین ورود به صحنه اجرا با تشویق طرفدارانش مورد استقبال قرار گرفت، در ابتدا «شب‌های بعد از تو» و سپس قطعات «بیمار» و «آرامشی دارم» را خوانندگی کرد. 

«هیچ»، «از عشق بگو»، «آتش»، «مو به مو»، «عاشقی ممنوع» و «آدم سابق» و همچنین «هوای دل» دیگر قطعاتی بودند که بهرام در آخرین اجرای سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر در بخش پاپ روی صحنه اجرا کرد. 

همچنین با همراهی و هم‌خوانی افراد حاضر در سالن قطعات «دیوانه» و «گل عشق» توسط رضا بهرام روی صحنه اجرا شد و مورد استقبال طرفداران این هنرمند موسیقی پاپ قرار گرفت. 

بهرام «کاش» را به عنوان قطعه پایانی اجرا کرد. او به همراه اعضای گروه نوازندگان خود پس از اتمام اجرا، در کنار یکدیگر و رو به رو افراد حاضر در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی ایستادند و برای لحظاتی مقابل طرفداران خود تعظیم کردند. 

مجید پروریان (گیتار)، امین قیاسی (پرکاشن)، سعید جامع (درامز)، کیارش مقدم (کیبورد)، میلاد نودست (گیتار)، وحید فرجزاد (سازهای الکترونیک)، مصطفی شعبانی (ساکسیفون) و مازیار احمدپور (گیتار الکتریک) اعضای گروه نوازندگان رضا بهرام را در اجرای سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر تشکیل دادند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز