خبرگزاری کار ایران

فصلنامۀ رهیافت اندیشه منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۵۴۰۱

سومین شماره فصلنامۀ تخصصی رهیافت اندیشه با مطالبی درباره نظام‌ تربیتی، مهارت‌های زندگی در خانواده، حجاب، تحول علوم انسانی و ... منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سومین شماره فصلنامۀ تخصصی رهیافت اندیشه منتشر شد.

بر اساس این گزارش، پرونده‌هایی که در این شماره از مجله آمده است به قرار ذیل است: نظام‌سازی تربیتی، جمعیت و مهارت‌های زندگی در خانواده، حجاب در آینۀ رسانه، تحول علوم انسانی، فرهنگ‌سیاسی و افکار عمومی، چالش‌ها و آسیب‌شناسی نظام اداری، تعاون و تکافل در نظام تأمین اجتماعی، کیفیت حکمرانی در صنعت نفت و گاز کشور، اقتصاد بین‌الملل در بستر تعامل.

در این شماره از فصلنامۀ رهیافت اندیشه گفت‌وگوهایی با اساتید و کارشناسان از جمله دکتر حسن ملکی، حجت‌الاسلام علی ذوعلم، حجت‌الاسلام محمدجواد نوروزی، دکتر حبیب‌الله قاسمی، دکتر عاطفه خادمی، دکتر کمیل قیدرلو، دکتر عبدالرسول علم‌الهدی، دکتر محمدعلی رمضانی فرانی، حجت‌الاسلام مهدی متقی‌فر، دکتر محمدتقی دلفروز، دکتر محمود کریمی، علی‌اکبر ابراهیمی‌نژاد، رضا محتشمی‌پور، دکتر علی طاهری‌فرد، مصطفی رناسی و دکتر حسین خلف‌رضایی منتشر شده است.

رهیافت اندیشه به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی محمدمهدی بیکی و سردبیری نادر زینلی منتشر می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز