خبرگزاری کار ایران

آثار برگزیده جشنواره هنری عکس «بوبک» معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۳۲۷۵

۴۹۸ اثر از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره هنری عکس «بوبک» با موضوع طبیعت، گردشگری و آئین‌های سنتی ایران ارسال شده است.

به گزارش ایلنا به نقل روابط عمومی فرهنگسرای اخلاق، در پی فراخوان جشنواره هنری عکس «بوبک» با موضوع طبیعت، گردشگری و آئین‌های سنتی ایران از آذر ماه سالجاری منتشر شده بود، ۴۹۸ اثر از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره واصل شد. 

بر اساس این خبر، هیئت داوران جشنواره، «مونیکا بختیاری فرد»، «الینا بختیاری فرد» و «مینا شورکی» از پانزدهم تا هجدهم دی ماه بر اساس شاخصه‌های تطابق اثر با موضوع، ترکیب‌بندی وکیفیت آثار، ۱۵ اثر از هنرمندان «امیر حسین بیگ محمدی»، «نیما جبرائیلی»، «علیرضا حبیبی زاده قهرود»، «زهرا حشمتی»، «فاطمه خادمی»، «سمانه خراسانی آقازاده»، «نیوشا دهقان»، «شهلا رضایی»، «سمیه رنجبر زید آبادی»، «علیرضا عبدی»، «محمدرضا شفیعی علویجه»، «محمد محسنی»، «حسین نوروزی»، «اسماعیل نوری» را انتخاب که پنج اثر از جشنواره به مرحله نهایی راه یافت. 

آثار جشنواره هنری عکس «بوبک» تا ششم بهمن ماه در نگارخانه کلک خیال در حال برگزاری است و نمایشگاه مجازی آثار منتخب/ https://www.aparat.com/kelkekhial.gallery بارگذاری و منتشر شده است. 

در آیین اختتامیه جشنواره هنری عکس بوبک، لوح تقدیر فرهنگسرای اخلاق و دبیر جشنواره به نفرات اول تا پنجم «نیوشا دهقان»، «محمدرضا شفیعی علویجه»، «علیرضا عبدی»، «نیما جبرائیلی» و «علیرضا حبیبی زاده قهرود» اهداء می‌شود. 

نگارخانه کلک خیال درخیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی در طبقه دوم فرهنگسرای اخلاق واقع است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز