خبرگزاری کار ایران

«مثل حرفه‌ای‌ها یاد بگیر» کتابی برای حل مشکلات یادگیری

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۶۷۳۷

«مثل حرفه‌ای‌ها یاد بگیر» به شما کمک می‌کند تا مطالعه و شیوه‌های حل مسئله‌تان را تا حد امکان بهبود دهید و از زمان امکاناتتان به طور موثرتری استفاده کنید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کتاب «مثل حرفه‌ای‌ها یاد بگیر» اثر باربارا اوکلی و اولاو شوه با ترجمه هاله افشاری به همت نشر چترنگ در ۱۷۹ صفحه، منتشر و با قیمت ۷۰ هزار تومان روانه بازار کتاب شده است. 

این کتاب به شما کمک می‌کند تا مطالعه و شیوه‌های حل مسئله‌تان را تا حد امکان بهبود دهید و از زمان امکاناتتان به طور موثرتری استفاده کنید. 

در پشت جلد کتاب آمده است: 

آیا از بازدهی‌تان در مطالعه راضی نیستید؟ به حد لازم متمرکز نیستید؟ انظباط فردی ندارید؟ در به‌خاطر سپردن مشکل دارید؟ نمراتتان راضی کننده نیست؟ مدیریت زمان ندارید؟ این کتاب مال شما است. 

مثل حرفه‌ای‌ها یاد بگیر کتابی است که خواننده را با مشکلات مطالعه و یادگیری مؤثر آشنا می‌کند و برای آن‌ها راهکارهای مناسبی پیشنهاد می‌دهد. با مطالعۀ این کتاب، خواننده درمی‌یابد که همیشه تمرکز و پافشاری در حل مسائل چارۀ کار نیست و روش‌های دیگری هم هست تا به مغز فرصت دهیم راه‌حل مناسب را پیدا کند. همچنین خواننده یاد می‌گیرد چگونه حلقه‌های جدیدی در زنجیر نورون‌های مغز خود ایجاد کند تا مطالب پراکنده را به هم مرتبط کند. نویسندگان کتاب، باربارا اوکلی و اولاو شِوه، هر دو در زمینۀ آموزش یادگیری مؤثر سوابق ارزنده‌ای دارند. باربارا اوکلی دوره‌های آزاد و فراگیری آنلاین دارد که از طریق آن یادگیری مؤثر را به میلیون‌ها نفر آموزش داده است و اولاو شِوه مؤسس و مدیرعامل شرکت اجوکاس است که در زمینۀ فناوری‌های آموزشی فعال است. پیش‌تر نشر چترنگ کتاب ذهنی برای اعداد: چگونه در ریاضی و علوم از همه بهتر باشیم (حتی اگر از جبر نمره نیاورده باشیم) را از باربارا اوکلی به چاپ رسانده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز