خبرگزاری کار ایران

رمان «مردگان قلعه سیاه» کتاب پنجم از مجموعه «گورشاه» منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۴۶۰۷

رمان «مردگان قلعه سیاه» نوشته سیامک گلشیری از مجموعه گورشاه منتشر و روانه بازار کتاب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کتاب پنجم از مجموعه «گورشاه» با عنوان «مردگان قلعه سیاه» نوشته سیامک گلشیری در ۲۶۴ صفحه با قیمت ۱۲۰ هزار تومان به همت نشر افق چاپ و روانه بازار کتاب شده است. 

«مردگان قلعه سیاه» که در ۲۴ فصل نوشته شده، مربوط به وقتی است که یاران پادشاه برای رسیدن به جزیره ارواح شار و پیدا کردن سمن‌پری راهی سخت را پیش روی خود می‌بینند. آن‌ها باید پیش از آن‌که شیده جادوگر به قلعه سیاه برسد و به گورشاه ملحق شود، راهش را ببندند. اما سپاه مردگان همه‌جا در کمین هستند و تعدادشان هر لحظه بیشتر می‌شود تا راه رسیدن به قلعه سیاه را غیرممکن کنند. 

در نوشته پشت جلد کتاب عنوان شده است: درافتادن با این موجودات کار هر جنگجویی نیست! 

یاران پادشاه برای رسیدن به جزیره ارواح شار و یافتن سمن‌پری راهی سخت در پیش دارند. آن‌ها باید پیش از آن‌که شیده‌ی جادوگر به قلعه سیاه برسد و به گورشاه بپیوندد، راه را بر او ببندند. اما سپاه مردگان همه‌جا در کمینشان‌اند، مردگانی که تعدادشان لحظه‌به‌لحظه بیشتر می‌شود و راه رسیدن به قلعه سیاه را غیرممکن می‌کنند. 

از سیامک گلشیری، نویسنده ادبیات نوجوان، تاکنون بیش از بیست رمان و چند مجموعه داستان منتتشر شده است. 

آثار گلشیری جوایزی نیز از آن او کرده و بارها نامزد جوایز مختلف ادبی شده‌اند. رمان «جنگل ابر» از مجموعه رمان‌های پنج‌گانه‌ی «خون‌آشام» گلشیری در فهرست کاتالوگ کلاغ سفید کتابخانه‌های بین‌المللی نسل جوان مونیخ (۲۰۱۴) جای گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز