خبرگزاری کار ایران

قصه عاشورا شنیدن دارد! / روایت‌هایی متفاوت از تاریخی زنده

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۳۴۳۳

انتشارات نوین کتاب گویا ۳ عنوان از کتاب‌های خود را که از پرفروش‌ترین کتاب‌های عاشورایی است، به مدت ۶ روز با چهل درصد تخفیف عرضه می‌کند تا فرصتی باشد برای دیدن و شنیدن واقعه عاشورا با نگاهی متفاوت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی نوین کتاب گویا، اولین ناشر تخصصی کتاب صوتی در ایران، سه عنوان کتاب پرفروش در حوزه وقایع عاشورا با عنوان‌های «فصل شیدایی لیلاها»، «پدر، عشق و پسر» و «به لهجه سپیدار» با صدای نویسندگانشان و دیگر هنرمندان این عرصه، و با آهنگسازی حرفه‌ای تولید و منتشر کرده است. 

کتاب «به لهجه سپیدار»، با نویسندگی و گویندگی علی میرمیرانی؛ به محرم و عاشورا از زاویه دید یک فرد عامی و کوچه بازاری نظر می‌کند. علی میرمیرانی سال‌ها با نام ابراهیم رها کتاب نوشته است. می‌توان داستان بلند او را به سه بخش اصلی تقسیم کرد. در بخش اول داستان از زبان یک زخم‌خورده عاطفی است که از شکست‌های خود در زندگی می‌گوید و بهانه‌هایی که برای دوباره برخاستن دارد. در بخش دوم داستان، تحولات درونی این شخص همزمان با محرم و متناسب با حال و هوای عاشورا بیان می‌شود و در بخش سوم، شخصیت اصلی زندگی متفاوت خود را آغاز می‌کند. 

کتاب «فصل شیدایی لیلاها»، نوشته سید علی شجاعی و با صدای مصطفی رحماندوست، شاهین علایی‌نژاد، غلامحسین مراقبی، احسان چریکی، غلام بابوته و مسعود میرزایی؛ قصه کربلا را از دید هفت راویِ عاشورا که هر کدام سرگذشت و قصه‌ای متفاوت دارند، مرور کرده است. 

کتاب «پدر، عشق و پسر»، با نویسندگی و گویندگی سید مهدی شجاعی؛ مشخصا به موضوع رشادت‌های حضرت علی اکبر (ع) می‌پردازد. آهنگسازی مهدی زارع بر این اثر، بر جذابیت‌های محتوایی و به خیال کشیدن واقعه آن زمان، افزوده است. 

نوین کتاب گویا، اولین ناشر تخصصی کتاب صوتی در ایران، با همراهی اپلیکیشن‌های کتابی این آثار را با تخفیف ۴۰درصد در اختیار علاقمندان به کتاب قرارداده است، تا همگی بتوانند وقایع عاشورا را با نگاهی متفاوت، در قالب شنیداری بشنوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز