خبرگزاری کار ایران

ناظری، لنگرودی و بهمنی به تماشای «کافه عاشقی» نشستند

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۳۲۱۳

شهرام ناظری،‌ محمدعلی بهمنی، پری ملکی و شمس لنگرودی به تماشای نمایش «کافه عاشقی» به کارگردانی جلال‌الدین دری رفتند.

به گزارش ایلنا، نمایش «کافه عاشقی» در ششمین حضور خود روی صحنه، میزبان شهرام ناظری، شمس لنگرودی، محمدعلی بهمنی، پری ملکی، الهام پاوه‌نژاد، شهرام صارمی، امیر بکان و مهدی حاجی‌بابایی بود. ناظری پس از اجرای نمایش؛ ضمن ابراز خرسندی از تماشای آن گفت: این کار که روی لیلی و مجنون نظامی انجام شده و در آن از پیوند موسیقی اصیل و هنرهای نمایشی بهره‌برده‌اند، کار بسیار خوبی شده است. 

وی در ادامه افزود: «کافه عاشقی» از نظر بازیگری، آهنگسازی و خوانندگی قابل تامل بود و این‌که در این اثر به ادبیات فاخر ما و همچنین به موسیقی ایرانی توجه شده است، برای من ارزشمند بود. 

در «کافه عاشقی» علاوه بر جلال‌الدین دری (کارگردان) و پیمان خازنی (آهنگساز) کوروش اعرابی، میثم اکبری، صدف بهشتی، بیتا بیگی، آوا رستمیان، هیوا سیفی‌زاده، علیرضا شفائی، سپیده صباغ، فایضه کامیاب و حسین میرزائیان نقش آفرینی می‌کنند. 

پیمان خازنی (تار) ملینا فرجی (سنتور و بندیر) و کیارش بیات (عود) نوازندگان این نمایش هستند که در هر اجرا حضور دارند. امیر کوروش اعرابی عکاسی و نیوشا خطیب طراحی پوستر این اثر را به عهده دارند. 

«کافه عاشقی» در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز