خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید صدرا:

اعلام آمادگی جهت واگذاری زمین و ساخت پلیس آگاهی در شهر صدرا

asdasd
کد خبر : ۸۲۰۲۸۷

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید صدرا گفت: شرکت عمران آمادگی واگذاری یک قطعه زمین با کاربری انتظامی جهت احداث و استقرار اداره آگاهی در شهر جدید صدرا به صورت رایگان را دارد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید صدرا، به مناسبت هفته ناجا خلیل حاجی پور و تنی چند از مدیران شرکت عمران با فرماندهان و پرسنل کلانتری های 28 و 29 شهر جدید صدرا و اداره پلیس راهور این شهر دیدار کردند.

 حاجی‌پور ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی وتشکر و قدردانی از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی سبز پوشان نیروی مقتدر انتظامی به جهت برقراری نظم و امنیت اظهار داشت: هفته ناجا بهانه‌ایست برای پاسداشت آنان که در راه برقراری و حفظ نظم و امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با از خودگذشتگی، جان خود را در طبق اخلاص نهاده اند و در این راه شب و روز نمی‌شناسند.

وی افزود: مجموعه نیروی انتظامی به عنوان حافظان نظم و امنیت در پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی در کنار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به عنوان خط مقدم تامین امنیت جامعه، مال و ناموس مردم قرار داشته و نقش مهمی در برقراری آسایش و آرامش جامعه دارند. نقش مهمی به عهده دارد.

در این بازدید مسئولین کلانتری های شهر صدرا ضمن تشکر از حضور مدیران شرکت عمران در کلانتری به ارائه گزارشی از عملکرد نیروی انتظامی و پرسنل زحمتکش آن نیرو در صدرا و مشکلات فرا روی آنها پرداختند.

مدیر عامل شرکت عمران  با بررسی مشکلات انتظامی صدرا، خبر داد: شرکت عمران آمادگی این را دارد که در صورت صلاح دید فرماندهی نیروی انتظامی کل استان فارس یک قطعه زمین با کاربری اداری- انتظامی به صورت رایگان جهت احداث و استقرار اداره آگاهی در شهر صدرا در اختیار نیروی انتظامی قرار دهد.

حاجی پور همچنین قول مساعدت داد و افزود: در صورت تصویب و انجام مراحل اداری واگذاری زمین توسط نیروی انتظامی استان، شرکت عمران جدا از واگذاری رایگان زمین؛ 50 درصد از هزینه های ساخت را نیز بر عهده خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز