کد خبر: 746313 A

با هدف شناسایی و خدمت رسانی به سیل‌زدگان؛

شهرداری شیراز اقدام به راه‌اندازی سامانه‌ای تحت عنوان مدیریت اطلاعات سیل‌زدگان کرده است.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط‌عمومی شهرداری شیراز سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات با همکاری معاونت فرهنگی شهرداری شیراز، با هدف شناسایی و خدمت رسانی بهتر به سیل‌زدگان، سامانه مدیریت اطلاعات را راه‌اندازی کرده است.

معاون هوشمندسازی سازمان فاوای شهرداری شیراز گفت: اکنون نسخه ابتدایی این سامانه به نشانی اینترنتی  komak.shiraz.ir برای درج اطلاعات و ارائه بهتر خدمات راه‌اندازی شده است.

فلاح اضافه کرد: به زودی بر روی این سامانه اطلاعات آسیب دیدگان اعم از مشخصات اشخاص، ملک و وسایل آسیب دیده آنان به همراه کمک های اهدایی خیرین، ارگان ها و سایر دستگاه ها بارگذاری خواهد شد .

خدمت رسانی روابط عمومی شهرداری سیل شهرداری فناوری اطلاعات و ارتباطات
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر