خبرگزاری کار ایران

عادل الجبیر مدعی شد:

از تحریم‌های آمریکا علیه ایران حمایت می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۷۷۷۲۸۲

عادل الجبیر در تازه‌ترین اظهارات ضدایرانی خود بر حمایت کشورش از تحریم‌های آمریکا علیه تهران تاکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از فرانس ۲۴، «عادل الجبیر» وزیر مشاور در امور خارجی دولت عربستان در تازه‌ترین اظهارات ضد ایرانی خود مدعی شد: همه در منطقه در تلاش هستند که با جنگ در منطقه مقابله شود. جنگ برای همه خطرناک خواهد بود البته ایجاد تنش همیشه توسط ایران صورت می‌گیرد. ایران تاکنون دو بار به نفت‌کش‌ها حمله کرده‌ است.

الجبیر در ادامه ادعا کرد: «ایران از طریق انصارالله، موشک‌های بالستیک و پهپاد به سمت خطوط انتقال نفت و فرودگاه‌های عربستان سعودی فرستاد. ایران مدام در حال ایجاد تنش و فعالیت‌های بدخواهانه است بنابراین کاهش تنش در منطقه به ایران و رفتار آنها بستگی دارد.»

این مقام سعودی در ادامه یاوه‌گویی‌های خود اظهار کرد: هدف آمریکا، صنعت گاز ایران است و ما از تحریم‌های آمریکا علیه ایران حمایت می‌کنیم.

وی در ادامه مدعی شد: هر کاری که لازم است تا ایران رفتار خود را تغییر دهد، باید انجام شود. فشار بر ایران به ویژه اقتصاد ایران باید تداوم یابد؛ چراکه ایران باید بهای زیادی بپردازد و متوجه شود که رفتارش مورد قبول نیست و باید برای تغییر رفتارش تلاش کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز