خبرگزاری کار ایران

سراج در جمع خبرنگاران:

قیمت خودرو کاهش پیدا کرده است/ گزارش نهایی تخلفات بازار خودرو را در هفته جاری به رئیس قوه قضائیه می‌دهیم

asdasd
کد خبر : ۷۷۶۲۶۳

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به اینکه قیمت خودرو کاهش پیدا کرده است، گفت: اگر دلال‌ها حذف شوند قیمت خودرو این قیمت‌های اعلام شده فعلی نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، ناصر سراج در جمع خبرنگاران در خصوص ورود سازمان بازرسی به آشفته بازار خودرو گفت: قیمت خودرو کاهش پیدا کرده است.

وی در خصوص عدم ارائه خودرو از سوی کارخانه‌های خودروسازی به مردم گفت: در این رابطه وزیر و خودروسازان را خواستیم و جلسه نهایی برگزار خواهیم کرد. در رابطه با قطعات داخلی هم جلساتی در این رابطه با این اشخاص خواهیم داشت.

سراج یادآور شد: در رابطه با خودرو بررسی‌هایی کردیم و قیمت تمام شده را مشخص کرده و در این رابطه  اقداماتی انجام دادیم. حتما باید قیمت‌گذاری زیر نظر شورای رقابت باشد و اصرار ما بر این موضوع ادامه دارد.

وی در خصوص ارسال نامه به معاون اول رئیس‌جمهور گفت: علاوه بر این، مصوبه‌ای هم هست و اقداماتی انجام خواهیم داد، تا یک جا قیمت‌گذاری شود. پاسخ آقای جهانگیری هم در این رابطه مثبت است تا ان‌شاالله این موضوع یک کاسه شده و دلال‌ها حذف شوند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه اگر دلال‌ها حذف شوند قیمت خودرو این قیمت‌های اعلام شده فعلی نخواهد بود، در خصوص تصویب آیین نامه سازمان بازرسی کل کشور گفت: آیین نامه را سال ۹۳ نوشتیم که متأسفانه اقدام نشده بود اما با آیین‌نامه جدید هر کسی نظر خود را نمی‌تواند بدهد و همه امور کارشناسی شده و کار ما بهتر خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که قرار بود گزارشی از سوی بازرسی کل کشور در رابطه با تخلفات بازار خودرو به رییس قوه قضاییه ارسال شود این گزارش‌ها در چه مرحله‌ای است؟ گفت: گزارش را قبلا داده بودیم و قرار است این هفته گزارش نهایی را بدهیم.

سراج همچنین در خصوص اختصاص شعبی از دادگاه به پرونده‌های سازمان بازرسی کل کشور هم گفت: آیت‌الله رییسی به معاون اول دستور داده و قرار است بستگی به استان‌ها و میزان پرونده‌ها شعب تخصصی اختصاص یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز